دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
 وزیر بهداشت

رفع مشکلات خوابگاهی دانشجویان یکی از اولویت های وزارت بهداشت است

رفع مشکلات خوابگاهی دانشجویان یکی از اولویت های وزارت بهداشت است
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: رفع مشکلات خوابگاهی دانشجویان یکی از اولویت های وزارت بهداشت است و تلاش می کنیم با تامین منابع مالی، خوابگاه های دانشجویی را به استانداردهای لازم برسانیم.
کد خبر : 883509
به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مناسبت فرا رسیدن روز دانشجو از خوابگاه دخترانه دانشجویی الزهرا (س) دانشگاه علوم پزشکی ایران بازدید کرد و ضمن گفت و گوی صمیمانه با دانشجویان، از نزدیک در جریان مشکلات خوابگاهی دانشجویان قرار گرفت.
 
 وزیر بهداشت در این بازدید با اشاره به اهمیت رفاه دانشجویان، گفت: رفع مشکلات خوابگاهی دانشجویان یکی از اولویت های وزارت بهداشت است و تلاش می کنیم با تامین منابع مالی، خوابگاه های دانشجویی را به استانداردهای لازم برسانیم.
 
دکتر عین اللهی  در این بازدید، پس از شنیدن مسائل و مشکلات دانشجویان، دستورات لازم را برای رفع مشکلات خوابگاهی و سایر مسائل رفاهی دانشجویان صادر کرد
 
وزیر بهداشت ضمن تاکید بر تامین منابع مالی برای بازسازی خوابگاه های موجود و احداث خوابگاه های جدید، در تماس با وزیر مسکن و شهرسازی پیگیر خرید زمین جهت احداث خوابگاه دانشجویی شد و وزیر مسکن و شهرسازی نیز قول مساعد داد تا در آینده نزدیک این همکاری و اقدام با توافق بین وزارتخانه های بهداشت و مسکن و شهرسازی صورت گیرد.
 
در این بازدید، دکتر عباس شیراوژن، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، دکتر مونا زینالو، مشاور وزیر بهداشت در امور زنان، دکتر پازوکی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران و جمعی از مدیران و مسئولان وزارتخانه و دانشگاه حضور داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته