دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در آستانه روز دانشجو انجام شد؛

بازدید شبانه معاون درمان وزارت بهداشت از یک خوابگاه دانشجویی

بازدید شبانه معاون درمان وزارت بهداشت از یک خوابگاه دانشجویی
معاون درمان وزارت بهداشت از مجتمع خوابگاهی دانشجویی پسرانه امام علی (ع) دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بازدید و به وضعیت معیشتی و امکانات آنان رسیدگی کرد.
کد خبر : 883395

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، دکتر سعید کریمی شامگاه چهاردهم آذر در بازدید از خوابگاه امام علی (ع) که با حضور جمعی از مسئولان وزارت بهداشت و دانشگاه برگزار شد، گرامیداشت روز دانشجو را بهانه‌ای برای قدردانی از تلاش ‌های جوانان این مرز و بوم عنوان کرد و افزود: تمام ارکان دانشگاه ها و وزارت بهداشت، قدردان زحمات دانشجویان با هدف کمک به سلامت مردم هستند.

وی تاکید کرد: هدف این است که جایگاه دانشجو را قدر بدانیم و در زمینه‌ های علمی، بالندگی، ورزش و تزکیه اقدامات لازم را انجام دهیم.

معاون درمان وزارت بهداشت تقویت روحیه نشاط در دانشجویان را ضروری دانست و گفت: گفت و گوی چهره به چهره با دانشجویان و شنیدن صحبت ‌های آنان از نزدیک، به تسهیل روند رسیدگی به مطالبات کمک می ‌کند.

کریمی با بیان اینکه رسیدگی به وضعیت معیشتی، آموزشی و جایگاه شغلی دانشجویان در آینده از موارد مهم و در دستور کار وزارت بهداشت است، ادامه داد: بی‌ تردید رویکرد وزارت بهداشت تعالی و عدالت در نظام سلامت است.

به گفته او ، اجرای طرح ادغام در آموزش و درمان به این معنا نیست که آموزش و یا درمان از هم جدا هستند، بنابراین تمام معاونان وزارت بهداشت و دانشگاه از نزدیک در جریان روند امور دانشجویان قرار دارند.

معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به اینکه در حوزه آموزش‌ های بالینی، درمان بیماران در اولویت قرار دارد، اظهار کرد: دانشجویان باید با دستورالعمل ‌ها، وظایف و قوانین آشنایی داشته باشند و فعالیت ‌های خود را در این چارچوب انجام دهند.

وی خطاب به دانشجویان تصریح کرد: اگر حقوق خود را بشناسید و با قوانین آشنا باشید در تمامی حوزه‌ ها می‌ توانید از آن صیانت کنید، اساتید نیز باید در این راستا بستر مناسب را فراهم کنند.

بازدید از در نمازخانه، اتاق‌ های دانشجویی، کتابخانه و سالن تربیت بدنی این خوابگاه، بخشی از این بازدید بود. وی همچنین در جمع صمیمانه با دانشجویان خوابگاهی از نزدیک در جریان صحبت‌ ها و خواسته‌ های دانشجویان قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته