دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 آذر 1402 - 10:14

۱۲۰ محصول نوآورانه در نمایشگاه فناوری اطلاعات یزد به نمایش درآمد

۱۲۰ محصول نوآورانه در نمایشگاه فناوری اطلاعات یزد به نمایش درآمد
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد اعلام کرد که در پانزدهمین نمایشگاه فناوری اطلاعات استان یزد (کامیتکس) ۱۲۰ محصول نوآورانه به نمایش درآمده است.
کد خبر : 883313

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهران فاطمی استاندار یزد به همراه محمدرضا دهقانی اشکذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد، معاونان و مسئولان این دانشگاه با حضور در مراسم افتتاح دهمین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن‌بازار و پانزدهمین نمایشگاه فناوری اطلاعات استان یزد (کامیتکس) از غرفه پردیس فناوری دانشگاه آزاد اسلامی یزد بازدید کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در حاشیه بازدید از این نمایشگاه به خبرنگار آنا گفت: در غرفه پردیس فناوری دانشگاه آزاد اسلامی یزد ۹ شرکت حضور دارند. برپایی نمایشگاه‌های علم و فناوری و فن بازار در استان یزد و بازدید استاندار از این نمایشگاه و غرفه دانشگاه آزاد اسلامی یزد، نشان می‌دهد که اهمیت بالایی به توسعه و پیشرفت در این حوزه‌ها داده می‌شود.

دهقانی اشکذری عنوان کرد: این نمایشگاه‌ها علاوه بر معرفی دستاورد‌های پژوهشی و فناوری، ارتباط و همکاری بین صنعت و دانشگاه را تقویت و اشتغالزایی در استان را ترویج می‌دهند.

وی تبیین کرد: در این نمایشگاه بیش از ۶۱ شرکت فناور، تعداد ۱۲۰ محصول نوآورانه خود را به نمایش گذاشته‌اند و ۱۴ شرکت دولتی و ۱۰ دانشگاه استان یزد نیز حضور دارند که در فضایی به وسعت هشت هزار متر مربع به مناسبت هفته پژوهش با شعار پژوهش و فناوری، پیشران رشد تولید و مهار تورم آغاز به‌کار کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد بیان کرد: این دو نمایشگاه با هدف ارائه توانمندی‌های محققان، پژوهشگران و فناوران و شناخت نیاز‌های پژوهشی و فناوری برپا شده و تا ۱۶ آذر از ساعت ۱۶ تا ۲۱ برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته