دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 خرداد 1395 - 14:13
در گفت‌وگو با آنا

رحمان رضایی: بعد از گل سوم دروازه النصری‌ها طلسم شد/ تماشاگران تبریزی سنگ‌تمام گذاشتند

مربی تراکتورسازی تبریز گفت: باید منتظر تصمیمات هیات مدیره باشیم تا ببینیم چه بودجه‌ای برای فصل بعد تراکتورسازی اختصاص می‌دهند و کادر فنی فعلی می‌تواند با این بودجه ادامه همکاری دهد یا شرایط کار برای فصل بعد وجود ندارد.
کد خبر : 88308

رحمان رضایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا،در مورد شکست تلخ تراکتورسازی در بازی مقابل النصر امارات و حذف از جام باشگاه‌های آسیا گفت: «بازی بسیار خوبی را در مقابل النصر انجام دادیم. بازیکنان تراکتورسازی همه کار کردند تا پیروز میدان باشند. از همه جناح‌ها حمله کردند ولی متاسفانه بعد از زدن گل سوم انگار دروازه النصری‌ها طلسم شد و توپ‌ها درون دروازه نرفت.»


وی ادامه داد:«شکست مقابل النصر برای ما تجربه خوبی بود تا بفهمیم که در بازی‌های رفت و برگشت باید دقت بیشتری روی بازی رفت گذاشت. ما اگر در بازی رفت در امارات حواسمان را بیشتر جمع می کردیم و گل‌های کمتری دریافت می‌کردیم الان در بین 8 تیم برتر آسیا قرار داشتیم. النصری‌ها هم با خوش‌شانسی تمام در دو بازی رفت و برگشت 6-7 خطر روی دروازه ما ایجاد کردند که متاسفانه 5 بار دروازه ما باز شد.»


رضایی در مورد حمایت تماشاگران تبریزی از تراکتورسازی بعد از حذف از جام باشگاه‌های آسیا بیان کرد: «تماشاگران تبریزی در بازی روز گذشته سنگ‌تمام گذاشتند و بزرگی خودشان را نشان دادند. برای من خیلی جالب بود که بعد از دریافت گل اول و پس از پایان بازی ایستاده تیم را تشویق کردند و این مساله بزرگترین پیروزی بازی دیروز بود.»


مربی تیم تراکتورسازی در خصوص تمدید قرارداد امیرقلعه نویی و کادر فنی این تیم برای فصل بعد رقابت‌ها اظهار داشت: «بعد از بازی دیروز فهمیدیم که موضوع فروش تراکتورسازی منتفی شده‌ است. اکنون هم باید منتظر تصمیم مدیران باشگاه برای فصل بعد باشیم. در این فصل شش بازیکن سرباز از بین ما جدا می‌شوند و قطعا کادر فنی نیاز به جذب بازیکنان باکیفیتی دارد تا جایگزین این مهره‌ها کند. باید منتظر تصمیمات هیات مدیره باشیم تا ببینیم چه بودجه‌ای برای فصل بعد تراکتورسازی اختصاص می‌دهند و کادر فنی می‌تواند با این بودجه ادامه همکاری دهد یا شرایط کار برای فصل بعد وجود ندارد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته