![برج فناوری و نوآوری اصفهان به بهرهبرداری رسید](/client/themes/fa/main/img/defultpic.png)
بخشنامه فرآیند رسیدگی به شکایات مرتبط با قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» ابلاغ شد
![بخشنامه فرآیند رسیدگی به شکایات مرتبط با قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» ابلاغ شد](/files/fa/news/1402/9/14/397242_263.jpg)
به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، در این بخشنامه به تمام مراکز و سازمانهای تابعه وزارت بهداشت و دانشکدهها و دانشگاههای علوم پزشکی کشور ابلاغ شده، آمده است: با عنایت به مصوبه ۱۸ بیستمین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت، بخشنامه نحوه رسیدگی به شکایات مرتبط با قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برای حسن اجرای این قانون و رفع شبهات در پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع ذینفعان قانون در حوزه سلامت، ابلاغ میشود.
در این بخشنامه «تصمیم گیری در خصوص تدوین فرآیند رسیدگی به شکایات مرتبط با قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و نحوه ارجاع متخلفین به هیات رسیدگی به تخلفات» تشریح شده است.
مطابق این بخشنامه مرجع رسیدگی به شکایات در خصوص اجرای قانون جوانی جمعیت و سلامت خانواده دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت است و در صورت احراز تخلف، دفتر هماهنگی هیاتهای رسیدگی به تخلفات اداری مرجع اولیه رسیدگی کننده خواهد بود.
انتهای پیام/