دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رأفت: رادوشوویچ پولی را که در خواب نمی‌دید در بیداری از پرسپولیس گرفت/مدیری که چنین قراردادی بسته مقصر است

رأفت: رادوشوویچ پولی را که در خواب نمی‌دید در بیداری از پرسپولیس گرفت مدیری که چنین قراردادی بسته مقصر است
پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: رادوشوویچ با قراردادی که بست، پولی را که در خواب نمی‌دید در بیداری از پرسپولیس گرفت.
کد خبر : 882867

پایان رأفت در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره واکنش تند بوژیدار رادوشوویچ به هواداران پرسپولیس و اینکه برای آن‌ها نوشته خجالت بکشند و لیاقت او را نداشتند، اظهار کرد: فحش و توهین هواداران را به هیچ بازیکنی و خانواده بازیکنان تأیید نمی‌کنم. نباید به بازیکنی بی‌احترامی شود، ولی رادوشوویچ هم در خواب خود نمی‌دید که قراردادی با پرسپولیس ببندد که بابت آن بیش از یک میلیون دلار درآمد داشته باشد اما در بیداری به آن رسید. قرارداد با این بازیکن که دروازه‌بان دوم تیم پرسپولیس بود با مبلغی بسته شد که اصلاً متعارف نبود، ولی آن‌هایی که منافع شخصی‌شان بر پرسپولیس می‌چربید، چنین قراردادی با او بستند تا پولی که به این دروازه‌بان کروات داده شد، در زمره پول‌های مفتی قرار بگیرد که از بودجه و درآمد باشگاه‌های ایرانی به بازیکنان بی‌کیفیت یا با کیفیت پایین خارجی پرداخت شده است.

باشگاه‌های ما حرفه‌ای نیستند

وی ادامه داد: مقصر رادوشوویچ و هواداران پرسپولیس نیستند، کسانی هستند که قرارداد با دروازه‌بان دوم تیم را با مبلغی امضا کردند که دروازه‌بان اول تیم هم چنین قراردادی نمی‌بست. خارجی دیگری هم جای رادوشوویچ بود اگر مثل این دروازه‌بان رفتار نمی‌کرد، رفتار بدتری را از خود نشان می‌داد. باشگاه‌های ما که حرفه‌ای نیستند تا بازیکن خارجی را که جذب می‌کنند به شکلی با او قرارداد ببندند که در صورت داشتم پیشنهاد با رقم بالاتری او را به فروش برسانند. فقط هزینه می‌کنند و بخش زیادی از پول‌ها را به هدر می‌دهند. قرارداد ترکمنچای با رادوشویچ، اولین قراردادی نبوده که مدیران قدیمی برای مدیران جدید به ارث می‌گذارند و آخرین هم نبوده است. همین الان هم انتقادها به حضور نبیل باهویی در ترکیب پرسپولیس چه به عنوان بازیکن اصلی چه ذخیره مطرح می‌شود. لیاندور پریرا هم بازیکنی بود که در قواره پرسپولیس نبود و حالا تصمیم به شکایت دارد. هواداران این موارد را متوجه می‌شوند و شاهد هستیم خارجی‌ها را با توجه به کیفیت‌شان به طور کامل تجزیه و تحلیل می‌کنند. 

پرسپولیس بار دیگر الدحیل را شکست دهد

پیشکسوت تیم پرسپولیس در مورد بازی با الدحیل در هفته آخر لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: امیدوارم فردا آلودگی هوای تهران مانع برگزاری بازی نشود و AFC اجازه دهد در هوای آلوده تهران این بازی برگزار شود. پرسپولیس برای صعود نیاز به پیروزی دارد و الدحیل نگاهی تشریفاتی به این بازی دارد. کریستوف گالتیه سرمربی مطرح الدحیل، هوش بالایی دارد و در پاری‌سن‌ژرمن سرمربی بوده، او در بازی فردا کوتینیو، روبن سمدو و ادمیلسون را در اختیار ندارد. در غیاب این ستاره‌ها، شرایط برای پرسپولیس ایده‌آل‌تر می‌شود و شانس بیشتری خواهد داشت تا برنده شود. باید از غیبت ستاره‌های الدحیل نهایت استفاده برده شود تا بار دیگر شاهد شکست این حریف قطری باشیم و پرسپولیس بتواند به مرحله حذفی صعود کند. البته پرسپولیس با حضور ستاره‌های الدحیل، این حریف را در خانه‌اش شکست داده و می‌تواند بار دیگر برنده شود تا به مرحله بعدی برود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته