دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آقامحمدی: رویکرد تحولی آموزش‌وپرورش در گسترش عدالت آموزشی مثبت است

آقامحمدی: رویکرد تحولی آموزش‌وپرورش در گسترش عدالت آموزشی مثبت است
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و قائم‌مقام وزیر کشور در ستاد توانمندسازی محلات کم‌برخوردار گفت: کار‌هایی که در حوزه بازماندگان از تحصیل، در حوضه ساخت، تجهیز و نگهداری مدارس و طرح‌هایی مانند طرح شاداب سازی شهید عجمیان در آموزش‌وپرورش اجرا شده بسیار مناسب است.
کد خبر : 882766

به گزارش گروه اموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی آقا محمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و قائم‌مقام وزیر کشور در ستاد توانمندسازی محلات کم‌برخوردار اظهارکرد: موضوع بازماندگان از تحصیل و رسیدگی به امور معلمان ازجمله فعالیت‌های مهم قرارگاه جهادی است.

وی در ادامه بیان کرد: با کمک گروه‌های جهادی، ۶۸ هزار مدرسه را تاکنون تعمیر و نگهداری کرده‌ایم.

آقا محمدی خاطرنشان کرد: موضوع سرمایش و گرمایش مدارس، موردتوجه جدی است که در خصوص وسایل گرمایش، وسایلی که شعله‌های مستقیم دارند در اولویت است و وسایل سرمایشی برای فصل بهار و تابستان مناطق گرمسیر موردتوجه است.

وی بابیان اینکه رسیدگی به دو هزار و بیست محله که نیاز شدید دارند، در دستور کار قرارگرفته شده است، تصریح کرد: قرار بر این است، ۶۸۴ مدرسه این مناطق با اولویت خاص این کار صورت بگیرد که بودجه آن با کمک سازمان برنامه‌وبودجه و دستور ویژه رئیس‌جمهور محترم در حال تأمین است.

آقا محمدی، در خصوص پرسشی پیرامون موضوع عدالت آموزشی در دولت سیزدهم، تصریح کرد: کار‌هایی که در حوزه بازماندگان از تحصیل، در حوضه ساخت، تجهیز و نگهداری مدارس و طرح‌هایی مانند طرح شاداب سازی شهید عجمیان بسیار مناسب است.

وی در خصوص مسائل آموزشی به دانش آموزان مناطق روستایی، تصریح کرد: برای محصلان و با بهره‌گیری از سامانه برپا که در این طرح گروه‌های جهادی و معلمان می‌توانند به آموزش دانش‌آموزان بپردازند تا دانش‌آموزان و افرادی که به دلیل عدم دسترسی به منابع آموزشی و دلایل دیگر از تحصیل بازمانده‌اند نیز به تحصیل بپردازند طبق ارزیابی‌ها بسیار کاربردی بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب