دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 آذر 1402 - 15:58

وزیر کشور: از ساخت و ساز‌های غیرمجاز در تهران جلوگیری می‌شود

وزیر کشور: از ساخت و ساز‌های غیرمجاز در تهران جلوگیری می‌شود
احمد وحیدی در حاشیه جلسه ستاد بحران استان تهران گفت: از ساخت و ساز‌های غیرمجاز در تهران به ویژه در مناطق گلاب دره، آبک و امامزاده قاسم جلوگیری می‌شود.
کد خبر : 882739

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ احمد وحیدی در حاشیه جلسه ستاد ملی بحران استان تهران با بیان اینکه افزایش حداکثری مشارکت در انتخابات همیشه جزء خواسته‌های همیشگی نظام و دولت و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، اظهار داشت: وزارت کشور با کمک هیئتهای اجرایی و هیئتهای نظارت با برگزاری یک انتخابات امن و سالم می‌تواند با تاکید بر اصل رقابت پذیری بیش از پیش موجب مشارکت مردم شود.

وی افزود: جریانات اجتماعی، گروه‌های سیاسی، احزاب و رسانه‌ها و می‌توانند به پر شور کردن انتخابات کمک کنند. همه در افزایش حداکثری مشارکت در انتخابات نقش دارند و باید ایفای نقش بکنند.

وزیر کشور با تأکید بر اینکه باید ظرفیت‌های تبلیغاتی مناسب در چارچوب قانون برای همه فراهم شود؛ صداوسیما ظرفیت خیلی خوبی در این زمینه پیش‌بینی کرده است، ادامه داد: با اقدامات خوب دولت امیدآفرینی در کشور شکل گرفته که می‌تواند زمینه حضور حداکثری در انتخابات را فراهم کند.

وحیدی همچنین گفت: از ساخت و ساز‌های غیرمجاز در تهران به ویژه در مناطق گلاب دره، آبک و امامزاده قاسم جلوگیری می‌شود.

وی با اشاره به مصوبات این جلسه اظهار کرد: در این جلسه درباره ساخت و ساز‌های غیرمجاز در تهران مثل مناطق گلاب دره، آبک و امامزاده قاسم بحث شد و بنا شد با هماهنگی دادستانی و شهرداری نسبت به جلوگیری از ساخت و سازی غیر مجاز اقدام شود.

وزیر کشور اضافه کرد: تونل آب دهی اصفهان دچار کم آبی و مشکلاتی شده و باید چاره سازی شود؛ منابع مالی سامانه دوم در سفر رئیس جمهور تامین شده است.

وحیدی گفت: فرونشست در برخی استان‌ها به ویژه اصفهان امر حساسی است. بحث‌های کارشناسی تا حدودی انجام شده و باید مبالغی تخصیص یابد که کار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته