دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
هفته پژوهش ۱۴۰۲؛ (۵)

حضور دانشگاه آزاد با ۲۰ محصول فناورانه در نمایشگاه پژوهش سیستان و بلوچستان

حضور دانشگاه آزاد با ۲۰ محصول فناورانه در نمایشگاه پژوهش سیستان و بلوچستان
مدیر مرکز رشد واحد‌های فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان از حضور واحد‌های زاهدان و زابل با بیش از ۲۰ محصول فناورانه و خلّاق در نمایشگاه هفته پژوهش استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
کد خبر : 882620

مهدی حسن‌نیا خیبری مدیر مرکز رشد واحد‌های فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری علم و فناوری آنا با اعلام حضور دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در نمایشگاه هفته پژوهش و دستاورد‌های پژوهشی که به میزبانی پارک علم و فناوری در حال برگزاری است، اظهار کرد: محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان به همراه معاونان خود در افتتاحیه این نمایشگاه شرکت از غرفه دستاورد‌های پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی بازدید و بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های بومی تأکید کرد.

وی اضافه کرد: در این نمایشگاه مراکز رشد واحد‌های فناور وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی شمال استان سیستان و بلوچستان شامل واحد زاهدان و واحد زابل با بیش از ۲۰ محصول فناورانه و خلّاق شرکت داشتند.

مدیر مرکز رشد واحد‌های فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان عنوان کرد: از این تعداد محصول، حوزه مربوط به صنایع خلّاق با ۹ محصول و حوزه مربوط به فناوری اطلاعات با 6 محصول بیشترین آمار مربوط به محصولات را داشتند و سایر محصولات ارائه شده در این نمایشگاه مربوط به حوزه برق و الکترونیک، آرایشی و بهداشتی، معدن و حوزه رنگ است.

حسن‌نیا خیبری بیان کرد: محصولات و دستاورد‌های ارائه شده دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در این نمایشگاه نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته، به نحوی که تلاش شده محصولات با سطح فناوری بالا یا محصولات با بازار فروش تجاری مناسب در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته