دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 خرداد 1395 - 11:27

آمادگی واحد شیراز برای برگزاری آزمون کارشناسی ارشد با رقابت نزدیک به 24 هزار داوطلب

آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز همزمان با سراسر کشور در شش نوبت صبح و عصر روزهای پنج شنبه، جمعه و شنبه، 6 الی 8 خرداد جاری در دانشگاه آزاد اسلامی شیراز برگزار می‌شود.
کد خبر : 88252

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز با بیان این مطلب در گفت‌وگو با خبرنگار آنا اظهار کرد: «تعداد 23275 نفر در این آزمون به رقابت خواهند پرداخت که از این تعداد 13425 نفر مرد و 9850 نفر زن هستند و مقدمات برگزاری این آزمون با تلاش و برنامه ریزی‌های دقیق از سوی مسئولان اجرایی فراهم شده است«.


دکتر علیرضا تهور خاطرنشان کرد: «داوطلبانی که هنوز موفق به اخذ کارت ورود به جلسه نشده‌اند می توانند با مراجعه به سایت معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس اینترنتیwww.azmoon.org اقدام به اخذ کارت خود کنند«.


تهور تصریح کرد: «داوطلبانی که پس از اخذ کارت با هر گونه مغایرت روبرو شدند می‌توانند تا قبل از برگزاری آزمون به باجه رفع نقص واقع در دانشگاه آزاد اسلامی شیراز، ساختمان مدیریت، طبقه اول مراجعه و نسبت به رفع نقص خود اقدام کنند«.


وی با قدردانی از عوامل برگزاری آزمون افزود: «همزمان با حوزه امتحانی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز، واحدهای دانشگاهی لار، آباده و کازرون به عنوان حوزه‌های امتحانی در استان فارس میزبان داوطلبان خواهند بود.»


معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی واحد شیراز، تعداد حوزه‌های برگزاری این آزمون را 5 دانشکده (دانشکده‌های فنی و مهندسی 1 و2، دانشکده حقوق و علوم انسانی، دانشکده اقتصاد و مدیریت و دانشکده علوم پایه برشمرد و تصریح کرد: «به دلیل شلوغی آزمون عصر جمعه، علاوه بر این 5 دانشکده، ساختمان سما دانشگاه آزاد اسلامی شیراز نیز به عنوان حوزه امتحانی در نظر گرفته شده است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته