دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

راز‌های درمانی درمان نو از خدمات در منزل بر ملا شد

راز‌های درمانی درمان نو از خدمات در منزل بر ملا شد
در این مطلب می‌خواهیم در رابطه چند خدمت مهم مرکز خدمات پرستاری درمان نو اطلاعات مفید خدمتتان ارائه نماییم تا راز درمان در منزل درمان نو را برای دریافت خدمات در خانه خودتان فاش کنیم.
کد خبر : 882409

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، فکر می کنید هم اکنون نیز برای ویزیت پزشک متخصص یا عمومی و یا دریافت خدمات درمانی در منزل نیاز به مراجعه به مراکز درمانی دارید؟ ما در جواب شما با قطعیت می گوییم خیر! در این مطلب می خواهیم در رابطه چند خدمت مهم مرکز خدمات پرستاری درمان نو اطلاعات مفید خدمتتان ارائه نماییم تا راز درمان در منزل درمان نو را برای دریافت خدمات در خانه خودتان فاش کنیم، خدمات درمان در منزل امروزه به صورت رسمی جای خود را به خدمات درمانی در محیط های بیمارستانی داده است و این طریق کمک بسیار فراوان به کاربرانی که می خواهند این خدمات را در منزل خود دریافت کنند کرده است، از مهم ترین خدمات می توان به خدمات ویزیت پزشکان متخصص مجرب و حاذق شهر تهران مانند ویزیت دکتر مغز و اعصاب در منزل و یا ویزیت متخصص زنان در منزل و موارد مشابه مثال زد، همچنین شما می توانید از خدمات مهمی مانند فیزیوتراپی در منزل نیز بهره مند گردید، تا انتهای مطالب همراه ما باشید تا هر آن چه که در رابطه با دریافت این خدمات نیاز دارید را خدمتتان ارائه نماییم.

ویزیت دکتر مغز و اعصاب در منزل نعمتی بزرگ برای درمان مشکلات مغزی

از مهم ترین ویزیت های موجود در خدمات درمانی در منزل می توان به ویزیت متخصصین مغز و اعصاب در خانه اشاره نمود، بیمارانی با علائم تشنج، صرع، اختلالات مغزی مجدد با تغییرات دارویی و همچنین سکته های مغزی به صورت هموراژیک و ایسکمیک می توانند از این خدمت در منزل خود بهره مند گردند، شما عزیزان برای دریافت خدمات دیگر نیاز نمی باشد که درمانگاه و بیمارستان ها مراجعه نمایید بلکه برای دریافت این خدمات می توانید با اپراتور های مرکز در تماس باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن خدمات ذکر شده توسط بهترین پزشکان در خانه شما اجرا گردد.

چه نوع بیماری هایی با ویزیت متخصص مغز و اعصاب در منزل قابل درمان است؟

از مهم ترین بیماری هایی که با ویزیت متخصص مغز و اعصاب در منزل قابل درمان است می توان به:

  1. تشنج های گذرا و پایدار
  2. صرع یا اپیلپسی
  3. مشکلات خواب
  4. سکته های مغزی
  5. بیماری های خود ایمنی مانند مالتیپل اسکلروزیس
  6. میاستنی گراویس
  7. ضایعات نخاعی

و موارد مشابه می تواند از سوی مرکز درمان نو قابل ارائه و دریافت باشد، شما فکر کنید که برای بیماری که دچار آسیب نخاعی شده و توانایی حرکت را ندارد ویزیت پزشک در منزل سودمند تر خواهد بود یا ویزیت او در بیمارستان یا مطب؟ بله همانطور که خدمتتان توضیح داده شد از مهم ترین فواید این خدمات دریافت بهترین و با کیفیت ترین خدمات در محیط امن و آرام خانه می باشد، در صورتی که تمایل به دریافت این خدمات در منزل را دارید می توانید با ما در تماس باشید.

ویزیت متخصص زنان در منزل راه کار مفید برای درمان بیماری های زنانه

108ac3c7-2148-4f46-9937-2fc8a5b5c237.jpg

بسیاری از بانوان در طول زندگی خود با مشکلات متعدد مانند: پریود و قاعدگی نامنظم، عفونت های مجرای تناسلی، بیماری هایی مانند سندرم تخمدان پلی کیستیک و موارد مشابه دست و پنجه نرم می کنند، این افراد معمولا در پیدا کردن پزشک مناسب جهت انجام خدمات ویزیت پزشک زنان در خانه برای آن ها دچار سرگردانی و تشویش خاطر نیز می باشند، از همین رو مرکز درمان نو حاذق ترین پزشکان شهر تهران که در فیلد درمان زنان و زایمان برجسته می باشند را به خدمت رسانی به شما عزیزان آماده نموده است، شما در هر لحظه از روز که درخواست خدمات زنان در خانه را داشته باشید می توانید با ما در تماس باشید، اپراتور های درمان نو در کوتاه ترین زمان ممکن در خدمت شما عزیزان خواهند بود.

آیا خدمات معاینه و تشخیص و آزمایش نیز توسط متخصص زنان در خانه انجام می شود؟

همانطور که شاید شما نیز بدانید خدمات ویزیت متخصص زنان دال بر اجرای آزمایشاتی همانند: آزمایش پاپ اسمیر در خانه، نمونه هایی مانند نمونه پرولاکتین و FSH و LH در منزل و موارد مشابه مشابه می باشد، از همین رو دریافت این خدمات می تواند کمک بسیار زیادی به پیشرفت مسیر درمانی شما عزیزان داشته باشد، دیگر برای ادامه درمان نیاز نیست که خود را درگیر مسائلی همانند آزمایش در منزل و موارد مشابه نمایید، درمان در کنار شماست تا در کوتاه ترین زمان ممکن درخواست شما را اجرایی نماید.

چقدر از زمان ثبت درخواست تا اعزام پزشک متخصص در منزل زمان نیاز است؟

در رابطه با مدت زمان اعزام به پزشک متخصص به منزل شما باید خدمتتان بگوییم که این خدمات در کوتاه ترین زمان ممکن پس از اعلام درخواست شما مبنی بر اعزام متخصص مربوطه پیگیری و اجرا خواهد شد، معمولا پزشکان متخصص به دلایلی همانند شلوغی فیلد درمانی و داشتن بیماران متعدد هماهنگی سخت تری نسبت با پزشکان عمومی دارند، از همین رو برای دریافت این خدمات می توانید نهایتا پس از اعلام درخواست تا ساعت صبر کنید تا پزشک متخصص در منزل شما باشد، ارائه خدمات با کیفیت و نوین درمانی از شعار های مرکز ما می باشد.

خدمات درمانی با فیزیوتراپی در منزل کشف راز شد!

b05b2816-5064-4a0b-8071-2e435b4e373f.jpg

بله ارائه خدماتی مانند فیزیوتراپی در خانه بسیار بیش از بسیار! می تواند برای افرادی که نیاز به دریافت خدمات فیزیوتراپ در منزل داشته باشند سودمند و دارای کارایی می باشد، شما عزیزان تنها با ورود به سایت درمان و انجام اعلام درخواست به اپراتور و یا ثبت درخواست می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن این خدمات را دریافت نمایید، جای نگرانی نیز نمی باشد هزینه های این خدمات می تواند از بیمه شما کم شود و برای هزینه نیاز به اقدام شخصی نمی باشد.

چند نوع فیزیوتراپی در خانه توسط درمان نو قابل اجرا است؟

از برخی از پروسیجر های درمانی برای ارائه خدمات فیزیوتراپی در منزل می توان به:

  1. فیزیوتراپی قفسه سینه در منزل
  2. فیزیوتراپی لگن در منزل
  3. فیزیوتراپی بافت پس از جراحی
  4. فیزیوتراپی اندام های فوقانی در خانه
  5. فیزیوتراپی اندام های تحتانی در منزل
  6. فیزیوتراپی عضلات

و موارد مشابه از دسته فیزیوتراپی هایی می باشد که می توان در خانه اجرا نمود، البته دسته خدمات فیزیوتراپی در منزل به قدری زیاد و متنوع می باشد که خارج از تحمل بحث است ولی در هر صورت شما عزیزان برای دریافت این خدمات می توانید با ما در تماس باشید، ما در کوتاه ترین زمان ممکن این خدمات را برای شما عزیزان اجرایی خواهیم نمود.

خلاصه مطلب و نتیجه گیری

ما در این مطلب در این مطلب در رابطه با برخی از مهم ترین خدمات درمانی در منزل خدمتتان اطلاعات بسیار مفیدی ارائه نمودیم، البته حیطه توضیحات این خدمات، نحوه تشخیص و موارد دیگر همانطور که گفتیم خارج از بحث است و برای دریافت اطلاعات بیشتر می تونید به سایت درمان نو مراجعه کنید، در آخر خدمتتات بگوییم که این خدمات به صورت ساعته و در کل شبانه روز و 7 روز هفته قابل دریافت می باشد و شما برای دریافت آن ها می توانید با ما در تماس باشید، ما با شماییم تا با درمان نو در منزل درمان شوید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته