دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

وضعیت پرسپولیس مثل آتش زیر خاکستر/ ماجرای شایعه حضور آزادی و مصاحبه‌ بازیکنان علیه مدیریت چیست؟

وضعیت پرسپولیس مثل آتش زیر خاکستر  ماجرای شایعه حضور آزادی و مصاحبه‌ بازیکنان علیه مدیریت چیست؟
درحالی که وضعیت درونی تیم پرسپولیس خوب نیست اما این طور که به نظر می رسد از مصاحبه‌های حاشیه‌ای خبری نیست.
کد خبر : 882408

مهستا اخباری- به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، بر کسی پوشیده نیست که شرایط پرسپولیس چه از نظر مدیریتی و چه از نظر فنی ایده آل نیست. اینکه می گویند سالی که نکوست از بهارش پیداشت در مورد باشگاه پرسپولیس کاملا صدق می کند. تیمی که در نقل و انتقالات کارش لنگ بزند بی شک در طول فصل مشکلات از شکلی به شکل دیگر خود را نشان می دهند و چه بدتر که تیم مورد نظر خودش مدعی اول قهرمانی باشد.

* ناموفق در نقل و انتقالات

پرسپولیس با مدیریت عجیب رضا درویش در نقل و انتقالات اصلا جزو باشگاه های موفق نبود. از دست دادن چند بازیکن مثل احد گوهری به عنوان یک گلر دوم مطمئن، عیشی آل کثیر و مهدی عبدی به عنوان دو مهاجم از جمله مهمترین اتفاقات بدی بود که رخ داد و عجب که سرخپوشان نتوانستند به جای این نفرات از دست داده مهره های قابلی را جذب کنند. در بحث گلر دوم که پرسپولیس یک بازنده مطلق است و در موضوع جذب مهاجم خارجی هم که روزهای تاریکی را سپری می کند. جذب نبیل باهویی ضعیف یکی از شاهکارهای مدیریتی است. بازیکنی که یحیی گل محمدی از همان ابتدا با جذبش مخالف بود ولی در نهایت باشگاه با ادعای رعایت سقف بودجه چنین بازیکن ضعیفی را به تیم یحیی گل محمدی اضافه کرد.

*بدقولی در مسائل مالی

در کنار این وضعیت فنی نا به سامان باید وضعیت مالی را هم مزید بر علت دانست. عدم جذب اسپانسر مناسب و کمبود نقدینگی از همان ابتدای شروع تمرینات خود را مثل زخم کای نشان داد. تمرینات پرسپولیس برای شروع فصل به دلیل وضعیت مالی و بد قولی های باشگاه با تاخیر آغاز شد. در همین 11 هفته ای که هم که از لیگ گذشته سرخپوشان کارشان به اعتصاب کشید و حتی یحیی گل محمدی هم مجبور شد به حالت قهر و برای نشان دادن ناراحتی خود چند روزی در تمرینات شرکت نکند. این اتفاقات باعث شد تا باشگاه با رایزنی های فراوان بتواند با  گرفتن یک وام دیگر 50 درصد آپشن های قرارداد اعضای تیم را بدهد اما از پرداختی های فصل جاری و مابقی پول های فصل گذشته خبری نیست.

*جریمه 10 درصدی حاشیه ساز

در کنار این وضعیت بد مالی که حتی منجر به این شد که غداهای سرخپوشان هم تحت تاثیر قرار گیرد و جنجال ناهار برای شاگردان یحیی گل محمدی ایجاد شود باید به برنامه ریزی های باشگاه برای ساعت های سفرهای آسیایی هم اشاره کرد. در اکثر سفرهایی که پرسپولیس داشته ساعت بد سفر و یا تاخیر در پرواز باعث شده تا بازکنان حسابی کلافه شوند. همچنین جریمه 10 درصدی بازیکنان به دلیل عدم نتیجه گیری در بازی های اخیر هم کم جنجال به پا نکرد و حتی منجر به دادن یک بیانیه از سوی بازیکنان علیه مدیریت شد. هر چند برخی اخبار از درون باشگاه حکایت از این دارد که مدیران پرسپولیس به این نیتجه رسیده اند که در مورد جریمه کردن بازیکنان عجله کرده و نباید در این شرایط چنین تصمیمی می گرفتند.

پرسپولیس آبستن حوادث؟/ از مصاحبه جنجالی خبری نیست؛ گل محمدی مهاجم نساجی را نمی‌خواهد

* از مصاحبه حاشیه ای خبری نیست

آخرین مورد این کلافگی مربوط به همین سفر به عربستان است که سرخپوشان بعد از زیارت خانه خدا و موقع برگشت با تاخیر سه ساعت و نیمه روبرو شدند. همه این عوامل ذکر شده دست به دست هم داده تا به گوش برسد بازیکنان این تیم قصد دارند بعد از بازی با الدحیل علیه مدیریت باشگاه موضع گیری کرده و مصاحبه کنند اما آخرین پیگیری خبرنگار آنا از اردوگاه سرخ این است که یحیی گل محمدی سرمربی تیم به کلیه اعضای تیم تاکید کرده هیچ کسی حق ندارد بابت حواشی و ناراحتی ها مصاحبه کند و همه باید تمرکز خود را به بازی الدحیل و سپس ادامه لیگ بگذارند و فعلا از مصاحبه و ایجاد حاشیه بشتر باید پرهیز شود.

خود گل محمدی که از نحوه سفر به عربستان و سپس یکسری ناهماهنگی هایی که در این سفر برای تیمش ایجاد شده ناراحت است اما حاضر به گفت و گو نشده است . فعلا ترجیح داده تمرکزش روی مسائل فنی باشد. هر چند که در این سفر حتی به بازیکنان تیم به دلیل سفر به مکه و کمبود نقدینگی باشگاه پول توجیبی هم داده نشده است.

پرسپولیس آبستن حوادث؟/ از مصاحبه جنجالی خبری نیست؛ گل محمدی مهاجم نساجی را نمی‌خواهد

* گل محمدی آزادی را نمی خواهد

حتی در روزهای گذشته برخی در مورد نقل و انتقالات پرسپولیس اخباری را مخابره کرده اند که هیچ کدام صحت ندارد. یحیی گل محمدی تا این لحظه برای نیم فصل هیچ لیست ورودی و خروجی نه شفاهی و نه کتبی در اختیار باشگاه قرار نداده است بنابراین در حالی که برخی در فضای مجازی صحبت از مذاکره با محمدرضا آزادی مهاجم فعلی نساجی می کنند درست نیست. اول اینکه آزادی با نساجی قرارداد دوساله دارد و درثانی یحیی گل محمدی این بازیکن را نمی خواهد. ثالثا در نیم فصل دوم هیچ باشگاهی نیروی تاثیرگذار خود را که قرارداد دارد به راحتی از دست نمی دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته