دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

واکاوی صحبت‌های اخیر علی دایی؛ آیا او از ملی‌پوشان ناراحت است؟

واکاوی صحبت‌های اخیر علی دایی؛ آیا او از ملی‌پوشان ناراحت است؟
مصاحبه اخیر علی دایی که در بخشی از آن گفته تیم سال 1998 از تیم ملی فعلی ایران فنی‌تر و مردمی‌تر بود به نظر می‌رسد نشان از ناراحتی او از برخی بازیکنان فعلی تیم ملی دارد.
کد خبر : 882350

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی دایی مدت ها بود که در مورد فوتبال مصاحبه نکرده بود اما روزچهارشنبه هفته گذشته صحبت هایی از او منتشر شد که باردیگر پرونده مقدماتی جام جهانی 98 را باز کرد و صحبت هایش واکنش های زیادی را در بین اهالی فوتبال در پی داشت.

او در صحبت هایش به طور غیر مستقیم و محترمانه علیه تیم ملی فعلی موضع گرفت که البته مثل همیشه در فوتبال ایران عده ای موافق صحبت های او برخی هم مخالف این حرف ها بودند. در مهمترین بخش صحبت های دایی او اشاره کرده که تیم ملی در سال 98 وقتی به جام جهانی صعود کرد از حواله خودرو خبری نبود و بازیکنان برای پاداش بازی نمی کردند و تیم ملی در آن سال ها را مردمی تر خواند.  در همین راستا داریوش مصطفوی رئیس فدراسیون وقت ایران در زمان صعود به جام جهانی فرانسه بعد از این اظهار نظر دایی مدعی شده که بازیکنان تیم ۹۸ هم پس از صعود به جام جهانی حواله خودرو گرفته بودند.

هر چند مصطفوی از دادن این پاداش به بازیکنان تیم ملی در سال 98 میلادی می گوید اما باید گفت حواله‌های آن زمان به لحاظ مالی چقدر با حواله‌های امروزی تفاوت زیادی دارند. 

اما برخی بررسی ها در مورد دلیل این نوع مصاحبه  علی دایی این است که ظاهرا اسطوره فوتبال کشورمان از چند ملی پوش فعلی ناراحت است و به همین دلیل تصمیم گرفت تا مصاحبه کند. البته به طور طبیعی بازیکنان تیم ملی هم جوابی به علی دایی نمی‌دهند و در واقع عاقل‌تر از آن هستند که با یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران زاویه پیدا کنند.

علی دایی در سال‌های گذشته چه زمانی که بازیکن و مربی تیم ملی بود و چه زمانی که بیرون از گود بود از تیم ملی و مربیان مختلف حمایت کرد و حالا هم به طور مستقیم علیه تیم ملی و کادر فنی اش صحبتی انجام نداده است. او یک بحث کلی را مطرح کرد که البته این روزها در بین اکثریت علاقه مندان به فوتبال مورد حمایت است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته