دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرتیپ حیدریدر بازدید از تیپ هجومی ۲۵۸ چهل دختر:

نیروی زمینی ارتش برابر هر نوع تهدیدی سلاح‌های مخصوص خود را در دست دارد

نیروی زمینی ارتش برابر هر نوع تهدیدی سلاح‌های مخصوص خود را در دست دارد
فرمانده نیروی زمینی ارتش با حضور در از تیپ هجومی ۲۵۸ چهل دختر، از بخش‌های مختلف این تیپ هجومی بازدید کرد.
کد خبر : 882309

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، با حضور در تیپ هجومی ۲۵۸ شهید مصطفی پژوهنده چهل دختر از بخش‌های مختلف این تیپ هجومی بازدید و توان رزمی و آمادگی دفاعی آن‌ها را مورد ارزیابی قرارداد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز تیپ ۲۵۸ شهید مصطفی پژوهنده نزا جا در حوزه توان رزم زمینی و انجام مأموریت‌های محوله در سطح بالایی قرار دارد.

وی با اشاره به حضور مؤثر تیپ ۲۵۸ چهل دختر در رزمایش اقتدار ۱۴۰۲ افزود: این تیپ در کمترین زمان ممکن و با تجهیزات کافی به منطقه رزمایش اعزام شد و در این رزمایش نمایش قدرت و توانمندی خود را در سطح بالایی به نمایش گذاشت.

امیر سرتیپ حیدری خاطرنشان کرد: یکی از مؤلفه‌های دیگر قدرت و توانمندی این تیپ حضور در مرزهای شمال شرق کشور بود که این مأموریت را نیز با موفقیت به پایان رسانده‌اند و امروز این تیپ پویاتر و بانشاط‌تر از همیشه است.

وی اظهار کرد: امروز نیروی زمینی ارتش در حوزه تجهیزات و تسلیحات رزم زمینی، پهپادی، بالگردی و جنگ‌های الکترونیک خودکفا شده است و برابر هر نوع تهدیدی سلاح‌های مخصوص خود را در دست دارد.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری در این بازدید از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران تیپ ۲۵۸ چهل دختر تجلیل کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته