دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 آذر 1402 - 11:55
معاون وزیر علوم در جمع زوج‌های جوان:

گسترش خوابگاه‌های دانشجویی متأهلی عزم جدی دولت است

گسترش خوابگاه‌های دانشجویی متأهلی عزم جدی دولت است
کلانتری با اشاره به عزم جدی دولت سیزدهم در حل مشکلات جوانان به ویژه در زمینه ازدواج گفت: ازدواج می‌تواند بسیاری از مسائل دیگر را در جامعه حل کند و اقدام به گسترش خوابگاه‌های دانشجویی متأهلی در همین راستا صورت گرفته است.
کد خبر : 882298

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین جشنواره ملی فرهنگی و آموزشی «زوج مانا» امروز با معرفی و تقدیر از زوج‌های برتر در هتل فدک مشهد به کار خود پایان داد.

عبدالحسین کلانتری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در این مراسم بر عزم جدی دولت سیزدهم نسبت به ازدواج جوانان تأکید کرد و گفت: اولویت دولت در مسائل اجتماعی و فرهنگی جامعه مسئله ازدواج است، چراکه معتقدیم ازدواج می‌تواند بسیاری از مسائل دیگر را در جامعه حل کند و اقدام به گسترش خوابگاه‌های دانشجویی متاهلی در همین راستا صورت گرفته است.

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران هم در این مراسم از زنان به‌عنوان کنشگران اصلی در عرصه خانواده و اجتماع یاد کرد و افزود: هنر بانوان کشور ما این است که تار و پود رسالت خانوادگی و اجتماعی خود را چنان ماهرانه در هم می‌پیچند که خللی در هیچ یک از این حوزه‌ها ایجاد نشود.

مریم اردبیلی با بیان اینکه خانواده، جایگاه محوری در رشد و تعالی اعضای خود دارد و بخشی لاینفک از وجود افراد به شمار می‌رود، افزود: هیچ نهادی ارزشمندتر از نهاد مقدس خانواده نیست و جوانانی که بین ازدواج و قعالیت‌های اجتماعی تردید دارند، بدانند این دو در یک راستا بوده و با درایت و برنامه‌ریزی می‌توان به هر دو پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته