دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 آذر 1402 - 10:55

دفتر اطلاع‌رسانی غزه: جامعه بین‌الملل مسئول ادامه جنگ علیه نوار غزه است

دفتر اطلاع‌رسانی غزه: جامعه بین‌الملل مسئول ادامه جنگ علیه نوار غزه است
در پی عدم تمدید آتش بس و ازسرگیری حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه؛ دفتر اطلاع‌رسانی نوار غزه اعلام کرد که جامعه بین‌الملل مسئول ادامه جنگ است.
کد خبر : 882287

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا، دفتر اطلاع‌رسانی غزه در بیانیه‌ای تصریح کرد: جامعه بین‌الملل مسئول ادامه جنگ اسرائیل علیه نوار غزه است.

دفتر اطلاع‌رسانی غزه اعلام کرد: رژیم اشغالگر به بمباران و هدف قرار دادن تعداد زیادی از خانه‌ها و مناطق امن در چندین استان نوار غزه ادامه می‌دهد.

در بیانیه این نهاد آمده است: حق مردم ما است که به دفاع از خود با تمامی ابزارها ادامه دهند و حق آن‌ها است که به آزادی و استقلال خود دست‌یافته و کشورشان با پایتختی قدس را داشته باشند.

دفتر اطلاع‌رسانی غزه اعلام کرد که در پی حملات رژیم صهیونیستی به منزلی در اردوگاه المغازی در مرکز نوار غزه، تعداد شهدا حملات این رژیم به هفت تن افزایش‌یافته است.

از سوی دیگر، دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ادعا کرد: ما به نبرد بازگشتیم و حماس به وظیفه خود برای آزادی گروگان‌ها عمل نکرد.

دفتر نتانیاهو تصریح کرد: با بازگشت درگیری‌ها، اسرائیل به تحقق اهداف جنگ علیه غزه پایبند است؛ اهداف جنگ آزادسازی اسیرانمان و نابودی حماس است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته