دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پرداخت بیش از ۴ هزار میلیارد تومان از بدهی‌های تأمین اجتماعی

پرداخت بیش از ۴ هزار میلیارد تومان از بدهی‌های تأمین اجتماعی
­مدیرعامل سازمان تأمین‌ اجتماعی از پرداخت بیش از ۴ هزار میلیارد تومان از مطالبات پزشکان، داروخانه‌ها و مراکز دولتی و دانشگاهی و سایر مراکز غیردانشگاهی طرف قرارداد تامین اجتماعی خبر داد.
کد خبر : 882224

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، میرهاشم موسوی، ­مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با قدردانی از همکاری ارائه‌دهندگان خدمات سلامت در بخش دولتی و غیردولتی با سازمان تأمین در زمینه تأمین و ارائه خدمات به بیمه‌شدگان و بازنشستگان این سازمان گفت: پرداخت به‌موقع مطالبات مراکز طرف قرارداد، یکی از اولویت‌های مهم سازمان تأمین است و با بهبود شرایط مالی سازمان در دوره اخیر در تلاشیم پرداخت مطالبات را به‌روزرسانی کنیم.

­مدیرعامل سازمان تأمین احتماعی افزود: در تداوم پرداخت‌هایی که در روز‌های اخیر در زمینه تسویه مطالبات مراکز طرف قرارداد این سازمان صورت گرفته است، حدود هزار و ۶۲۵ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی در سراسر کشور پرداخت شد.

میرهاشم موسوی گفت: در این مرحله همچنین ۲ هزار و ۵۰۷ میلیارد تومان از مطالبات مراکز غیردانشگاهی طرف قرارداد شامل مطالبات پزشکان، درمانگاه‌ها، پاراکلینیک‌ها و بیمارستان‌های طرف قرارداد پرداخت و تسویه شد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی مجموع مبالغ پرداختی در این مرحله را ۴ هزار و ۱۳۲ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: بیش از ۵۲ هزار پزشک و مرکز درمانی؛ تشخیصی و دارویی در سراسر کشور طرف قرارداد این سازمان هستند و در ارائه خدمت سلامت به بیمه‌شدگان تأمین همکاری می‌کنند.

میرهاشم موسوی گفت: با تدابیر ویژه‌ای که در سازمان تأمین در زمینه مدیریت منابع و اجرای برنامه‌های تحولی در حال پیگیری است و بهبود شرایط مالی سازمان که متأثر از برنامه‌های تحولی است؛ امیدواریم روال پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد روز‌به‌روز بهبود یابد و فاصله بازپرداخت مطالبات این مراکز به حداقل برسد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته