دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 آذر 1402 - 12:47

مرکز چاپ کارت ویزیت در تهران

مرکز چاپ کارت ویزیت در تهران
چاپ کارت ویزیت اولین ابزار برای ارائه کسب و کار است و مانند سایر عناصر ضروری هویت سازمانی برند مانند کاتالوگ، بروشور، تراکت و ... باید با هویت برند شما مطابقت داشته و دارای ماندگاری و دوام بالایی باشد.
کد خبر : 882175

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، چاپ کارت ویزیت اولین ابزار برای ارائه کسب و کار است و مانند سایر عناصر ضروری هویت سازمانی برند مانند کاتالوگ، بروشور، تراکت و ... باید با هویت برند شما مطابقت داشته و دارای ماندگاری و دوام بالایی باشد. می توانید از کارت ویزیت برای انتقال اطلاعات تماس شرکت خود مانند تلفن، آدرس، ایمیل و همچنین اطلاعات مربوط به بخش سازمانی خود استفاده کنید. چاپ کارت ویزیت خلاقانه یکی از بهترین راه ها برای حفظ برند شما در ذهن مخاطبان است.

مجتمع چاپ همچاپ اطلاعاتی در مورد آخرین روند کارت ویزیت و اهمیت استفاده از آنها به عنوان ابزاری برای به خاطر سپردن و ایجاد ارتباطات معنی دار در اختیار تان قرار می دهد. چاپ کارت ویزیت منحصر به فرد، دیگر منحصر به طراحان و صنایع خلاق نیست و در واقع یک کارت نوآورانه برای هر نوع کسب و کاری چه بزرگ و چه کوچک ضروری است. در ادامه با ما همراه باشید.

چاپ فوری کارت ویزیت

زمانی که جلسات کاری مهم و بدون برنامه دارید و یا به هر دلیلی برای ثبت سفارش عجله دارید، کارت ویزیت فوری بهترین گزینه است. چاپ کارت ویزیت فعلی به صورت دیجیتالی با مواد مختلف و معمولا در تیراژهای کم انجام می شود. لطفاً توجه داشته باشید که فوریت سفارش بر هزینه نهایی تأثیر می گذارد.اما گاهی نیاز به طراحی و چاپ تعداد زیادی کارت ویزیت فوری می باشد و در این شرایط برای کاهش هزینه ها چاپ افست کارت ویزیت را پیشنهاد می کنیم.

برخلاف تصور برخی، چاپ کارت ویزیت فعلی به معنای بی کیفیت بودن آن نیست، بلکه صرفاً با انتخاب بهترین روش چاپ با توجه به تیراژ تعیین شده و اولویت بندی سفارشات خاص، سرعت تحویل سفارش افزایش می یابد. البته با همان ویژگی و کیفیتی که شما می خواهید.

چاپ دیجیتال و افست کارت ویزیت

از گذشته تا به امروز، صنعت چاپ تغییرات زیادی داشته است، از چاپ سربی، فلزی، لیتوگرافی گرفته تا چاپ افست و دیجیتال. در این بخش گروه ما قصد دارد دو نوع جدیدترین چاپ کارت ویزیت یعنی چاپ کارت ویزیت دیجیتال و چاپ کارت ویزیت افست را شرح دهد:

چاپ کارت ویزیت ارزان

ارزان بودن دغدغه و چالش اصلی خرید کارت ویزیت است. مشتریان عزیز علاوه بر قیمت مناسب، کیفیت خوب را نیز در نظر می گیرند. بنابراین نه تنها می توانید با کاهش هزینه ها از خدمات چاپ کارت ویزیت ارزان ما بهره مند شوید، بلکه می توانید از نظر کیفیت بصری و چاپ نیز خدمات مناسبی دریافت کنید.

چاپ کارت ویزیت خاص

همانطور که می دانید کارت ویزیت معرف شرکت شماست و هر چه طرح و نوع چاپ آن خاص تر باشد، تاثیر بیشتری خواهد داشت، به همین دلیل بسیاری از شرکت ها از خدمات ویژه چاپ کارت ویزیت ما استفاده می کنند.

برای چاپ کارت ویزیت ویژه پیشنهاد می کنیم علاوه بر پردازش گرافیکی درجه یک، متریال خوب و مناسبی را انتخاب کنید. البته در مقایسه با کارت ویزیت های معمولی، کارت ویزیت طلا کوب یا کارت ویزیت دورگرد با روکش براق و ‏UV‏ موضعی بسیار موثرتر است. به طور کلی برخی از مشتریان به دقت و توجه شما و هزینه ای که برای چاپ کارت ویزیت شرکت یا سازمان خود صرف کرده اید توجه ویژه ای دارند و آن را نمادی از حرفه ای بودن شما می دانند.

ما سعی کرده ایم با ارائه خدمات ویژه چاپ کارت ویزیت با آپشن های منحصر به فرد چاپ، شما را از رقبا متمایز کنیم و پس از آن از نتیجه نهایی رضایت کامل داشته باشید. به عنوان مثال چاپ کارت ویزیت با قالب برش مخصوص یکی دیگر از خدمات ویژه ما برای شما می باشد

چاپ کارت ویزیت 100 تایی ، چاپ کارت ویزیت ارزان ، چاپ کارت ویزیت فوری

چاپ کارت ویزیت لوکس

گاهی اوقات می خواهید یک کارت ویزیت بیزینسی یا لوکس ارائه دهید تا در جلسات رسمی و بسیار مهم به شرکای تجاری یا مشتریان خود و حتی مدیران سازمان های خود هدیه دهید.بنابراین بدیهی است که کارت ویزیت طلا کوب و مانند آن در صورت داشتن چاپ با کیفیت و حرفه ای بی نظیر به نظر می رسند.

بهترین مرکز چاپ کارت ویزیت ویژه تهران با طرح های فاخر

مجموعه چاپ ما همواره کیفیت بالا و رضایت شما عزیزان را در اولویت قرار داده است. بنابراین اگر قیمت چاپ کارت ویزیت محدودیتی در نظر گرفته نمی شود حتما نمونه های لوکس را انتخاب کنید چاپ کارت ویزیت لوکس خدمتی جدید و ارزشمند برای شماست.

چاپ کارت ویزیت حرفه ای

برای استفاده از خدمات چاپ حرفه ای کارت ویزیت توجه به نکات خاصی ضروری است. طبق اصل حرفه ای بودن و تمرکز بر مشتری، ما بهترین متریال ها را ارائه می دهیم و اگر طراحی گرافیک را به گرافیست های ما بسپارید، بهترین کیفیت را دریافت خواهید کرد.

خدمات چاپ کارت ویزیت حرفه ای ما شامل کیفیت برتر کارت، طراحی یک و دو رو، قیمت مناسب و تضمین کیفیت می باشد. با ارائه خدمات حرفه ای به بهترین مرکز چاپ کارت ویزیت در تهران تبدیل شده ایم که این موضوع افتخاری دیگر برای ماست.

چاپ کارت ویزیت با کیفیت

به غیر از تقاضا و الزاماتی مانند چاپ کارت با قیمت مناسب، مواد مختلف و راهکارهای گرافیکی حرفه ای، همه شرکت ها انتظار چاپ کارت ویزیت با کیفیت را دارند. کیفیت چاپ کارت ویزیت به عوامل مختلفی از جمله مدرن بودن و پیشرفت دستگاه های چاپ افست و چاپ دیجیتال، مهارت و تجربه اپراتورها، طراحی گرافیکی قوی و عالی و ارائه خدمات متنوع بستگی دارد.

از طرفی چون از کیفیت کار خود مطمئنیم به فکر ضمانت هم برای شما هستیم بنابراین اگر کارت ویزیت دارای طرح مخدوش یا بی کیفیت است می توانید نمونه کارت را برای ما ارسال کرده تا در مدت زمان تعیین شده آن را در سرویس گارانتی قرار دهید بنابراین اگر به دنبال مرکز مطمئنی برای چاپ کارت ویزیت با کیفیت و با ضمانت هستید مجموعه چاپ ما بهترین انتخاب شماست.

انواع مدل و انواع کارت ویزیت

در زیر انواع کارت ویزیت و انواع مواد (مواد اولیه) مورد استفاده در صنعت چاپ کارت ویزیت را شرح می دهیم:

انواع مدل های چاپ کارت ویزیت

چاپ کارت ویزیت در طرح ها، رنگ ها و اندازه های استاندارد، یعنی 6*9 سانتی متر و سایزهای دیگر 5.5*5.5 سانتی متر، 5.9*5.6 سانتی متر به شما اجازه می دهد تا مختص برند و سازمان خود باشید. کافی است یک ایده خلاقانه داشته باشید و بقیه کار را به چاپخانه بسپارید که دارای انواع تجهیزات مدرن چاپ است و محدودیتی برای چاپ ندارد.

استفاده از کارت ویزیت ایده آل در روابط اجتماعی و کاری بسیار مهم است. کارت ویزیت ها به دلیل حجم و فضای کم نشان دهنده هویت سازمانی و برند شما هستند و بسته به اهداف سازمان قابل چاپ بوده و قیمت های متفاوتی دارند. از جمله انواع کارت ویزیت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کارت ویزیت درجه یک، کارت ویزیت مربعی، کارت ویزیت شیشه ای، کارت ویزیت پی وی سی، کارت ویزیت فوری، کارت ویزیت ارزان، کارت ویزیت خلاقانه، کارت ویزیت لوکس و کارت ویزیت سه بعدی.

چاپ آنلاین کارت ویزیت

همچاپ ، مرکز چاپ کارت ویزیت در تهران

کارت ویزیت اولین تصویر از شما، کسب و کار یا شرکت شماست. بنابراین با کمک کارت ویزیت می توانید مشتریان خود را به کسب و کار خود تشویق کنید و با کمک کارت ویزیت تصویری عالی از فعالیت خود در ذهن آنها ایجاد کنید و آنها را ترغیب کنید که تا جایی که ممکن است کارت شما را نزد خود نگه دارند تا در صورت لزوم با شما تماس بگیرند. در صورت نیاز به چاپ کارت ویزیت به وب سایت همچاپ مراجعه کنید .

انتهای پیام/

برچسب ها: کارت مشتری
ارسال نظر
قالیشویی ادیب