دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نمایش «شنگرف» به تئاتر شهر رسید

نمایش «شنگرف» به تئاتر شهر رسید
نمایش «شنگرف» به نویسندگی و کارگردانی علی یدالهی از یکشنبه ۱۲ آذر ساعت ۲۰ در سالن سایه مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.
کد خبر : 882174

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، تازه‌ترین نمایش گروه تئاتر دژاوو که در جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی سال جاری حضور داشت، از روز یکشنبه ۱۲ آذرماه اجرای خود را آغاز می‌کند و پیش فروش سه روز اول اجرا در سایت تیوال فعال شده است.

نمایش «شنگرف» داستان سیاوش و سودابه را با استفاده از تکنیک‌های ابداعی تئاتر عروسکی و تلفیق آن با شیوه‌های نمایش ایرانی به نمایش می‌گذارد.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: آنجا که قضاوت به آتش سپرده شود، شروع داستان سیاوش است.

بهرام بهبهانی بازیگر و بازی دهنده عروسک در این نمایش یک ساعته است که تمامی نقش‌ها را به تنهایی ایفا می‌کند.

موسیقی نمایش را شهرام نجاتی ساخته و اجرا می‌کند. طراحی حرکت این نمایش را محسن گودرزی برعهده دارد. طراحی صحنه را علی یدالهی و طراحی نور را رضا خضرایی بر عهده دارند.

دیگر عوامل نمایش نیز عبارتند از: بردیا یدالهی دستیار کارگردان، مهتاب زارع مدیر صحنه، محسن زرآبادی پور مسئول صدا هستند. روابط عمومی زهرا شایان‌فر و عکاس الناز حجارزاده هستند.

پیش فروش اینترنتی این نمایش با تخفیف ۲۰ درصد برای سه روز اول اجرا در سایت تیوال فعال شده و علاقه مندان می‌توانند از این سایت نسبت به خرید بلیت این اجرا اقدام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته