دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 خرداد 1395 - 10:28
رئیس شورای اسلامی شهر تهران خبر داد:

رضایت مردم از ارائه میوه دستچین در بازارهای میوه و تره‌بار‌/ با تعطیلی بدون دلیل برخی غرفه‌ها برخورد شود

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه مردم از ارائه میوه دستچین در غرفه‌های سازمان میادین و تره بار شهر تهران راضی هستند، خاطرنشان کرد: اگر مخالفتی با موضوعی وجود دارد باید طبق ضوابط مطرح شود و در غیر این صورت بر اساس آئین نامه انضباطی با افراد برخورد شود.
کد خبر : 88215

به گزارش گروه اجتماعی آنا از تهران سما، مهدی چمران تاکید کرد: اینکه روزانه سه کیلو میوه خریداری شود و نیم کیلو از آن دوریز باشد، فایده ندارد و این در حالی است که مردم تهران از اجرای طرح غرفه دستچین در میادین میوه و تره بار با وجود تفاوت قیمت استقبال کرده‌اند.


رئیس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد:میادین میوه و تره بار بر اساس گزارش‌ها به روال عادی خود برگشته‌اند و اما میادین آئین‌نامه انضباطی دارند و باید با کسانی که بدون دلیل اقدام به تعطیلی و بستن غرفه‌ها کرده‌اند برخورد و غرفه از این افراد گرفته شود.


چمران تاکید کرد: عده‌ای برای اجاره یک غرفه در سازمان میادین و میوه و تره بار در صف ایستاده‌اند تا همان میوه دستچین را ارائه کنند.


وی افزود: فروش میوه دستچین برای فروشندگان ضرر ندارد چون در همه مغازه‌های فروش میوه در شهر این کار انجام می‌شود و این در حالی است که امکان ارائه میوه به صورت مخلوط هم وجود دارد و هر مشتری بر اساس نیاز خود می‌تواند خرید کند.


رئیس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: غرفه‌های سازمان میادین باید در اختیار کسانی باشد که آمادگی دارند با سیستم موجود، عرف را اداره کنند، واگذار شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: میوه
ارسال نظر
هلدینگ شایسته