دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 آذر 1402 - 11:53

بهترین مشاور کنکور دو مرحله و امتحانات نهایی

بهترین مشاور کنکور دو مرحله و امتحانات نهایی
اومدیم با یک موضوع بسیار مهم و کاربردی در حوزه مشاوره برای بچه‌هایی کنکوری و پایه. معمولا بچه‌هایی که بالاترین نمرات را کسب و می‌کنند و از طرفی هوش و استعداد بالایی دارند به سمت رشته نظری می‌روند.
کد خبر : 881986

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، اومدیم با یک موضوع بسیار مهم و کاربردی در حوزه مشاوره برای بچه هایی کنکوری و پایه. معمولا بچه هایی که بالاترین نمرات را کسب و می کنند و از طرفی هوش و استعداد بالایی دارند به سمت رشته نظری می روند. این بچه ها به بهترین مشاور کنکور بسیار نیاز دارند. چرا که رقابت بسیار سنگینی روی موضوعات اصلی دارند و شما باید برای امتحانات نهایی و کنکور خود به بهترین حالت ممکن برنامه ریزی کنید. ما در این بخش قرار است برای شما یک راهنمایی بسیار خوب و کاربردی داشته باشیم، پس تا پایان این بخش با ما همراه باشید.

در نهایت به عنوان آخرین نکته توجه داشته باشید که درس خواندن و تست زدن اصول و قواعد خاص خود را دارد. شما بدون استفاده از مشاور خوب قطعا نمی توانید به نتایج مورد نظر خود دست پیدا کنید. مهم تیز کردن تبر شما است، یک نفر با تبر کند در روز 10 درخت قطع می کند. دیگر با تیز کردن مداوم تبر خود 20 درخت در روز قطع می کند. دقیقا به همین دلیل است که شما باید از مشاور کنکور استفاده کنید.

آیا مشاوره کنکور ضروری است؟

بهتر است که پا را یک گام فراتر قرار دهیم. استفاده از بهترین مشاور کنکور و نهایی به این دلیل ضروری است که

1.برنامه ریزی تحصیلی مناسب

مشاوره باید برای شما اولویت بندی کند که کدام درس برای شما مناسب است و کدام در س برای شما مناسب نیست. او باید برای شما برنامه ریزی کند که شما چه مقدار زمان روی چه درسی داشته باشید. شاید فکر کنید که این موضوع کاری ندارد، یک روز حسابان می خونم و روز دیگر زبان انگلیسی در این صورت کارنامه کنکور ریاضی من هم بهترین شکل ممکن خواهد بود.

در صورتی که این موضوع خلاف واقعیت است، بهترین کار این است که شما با نتایج برتر کنکور صحبت داشته باشید. متوجه می شوید که نقطه قوت آن ها نسبت به سایرین دقیقا همین برنامه ریزی تحصیلی مناسب بوده است.

ما در پاسخ به سوال شما که « آیا مشاوره در مورد نهایی و کنکور ضروری است؟ » باید به شما بگوییم که مشاوره نقش کسی را دارد که سرعت عمل و همچین سرعت مطالعه شما را افزایش می دهد. اگر زمان کنکور یک روز کامل بود مطمئن باشید که بسیاری از افراد کنکور خود را صد در صد میزدند. اما این چنین نیست، نکته بسیار مهم دقیقا در سرعت عمل شما است. چه کسی به غیر از بهترین مشاور کنکور می تواند سرعت عمل و دقت شما را افزایش دهد.

برخی از دانش آموزان برای افزایش دقت و آرامش خود به سراغ روان کاو می روند. شاید این موضوع در کوتاه مدت برای شما پاسخگو باشد. اما سوال اصلی و اساسی ما این است که چه کسی می تواند در این مدت به شما تست زنی و تند خوانی را آموزش دهد. به همین دلیل است که شما به مشاور کنکور برای برنامه ریزی کنکور و یا حتی برای امتحانات نهایی نیاز خواهید داشت.

2.بررسی بهترین منابع کمک آموزشی

همانطور که میدانید در یک کلاس همه دانش آموزش سطح یکسانی ندارند. به همین دلیل است که استاد باید به نحوی آموزش دهد که همه درس را متوجه شوند. در این صورت شما برای کسب رتبه برتر در کنکور نیاز به این دارید که از منابع تست زنی و یا آموزشی کمک درسی استفاده کنید. اما سوال اصلی و اساسی ما این است که چه کسی می تواند این موضوع را به شما آموزش دهد؟ شما از کجا متوجه خواهید شد که کدام کتاب کمک درسی برای شما مناسب است.

از مهمترین وظایف بهترین مشاوراین است که تسلط کاملی روی تمامی منابع داشته باشد و با توجه به دانش شما و از طرفی با توجه به سطح نیاز شما به شما بهترین گزینه را معرفی کنید. هر چه ما برای شما بیشتر توضیح می دهیم، شما به اهمیت مشاوره بیشتر پی میبردی. اما توجه داشته باشید اینکه از چه کسی با چه سطحی مشاوره دریافت کنید نیز بسیار مهم است.

3.شما را به درستی آنالیز کند

به این نکته توجه داشته باشید که بسیاری از دانش آموزان به این دلیل که معدل بالایی داشتند به رشته ریاضی، تجربی و انسانی رفتند. حال ممکن است که این فرد مناسب این رشته نباشد. از طرفی شما باید بررسی کنید که چگونه می‌توانید به تعادل مناسب در این بخش دست پیدا کنید. مشاوره در مورد رشته های نظری زمانی اهمیت پیدا می کند که شما را با توجه به علایق شما و همچنین با توجه به استعداد شما راهنمایی کنند. ممکن است که مشاوره به این نتیجه برسد که شما مناسب رشته ریاضی نمی باشید. شما اگر خود را برای کنکور مترجمی آماده کنید، نتایج بسیار عالی به دست خواهید آورد.

از طرفی به این نکته توجه داشته باشید که وظیفه بهترین مشاور کنکور در این است که با شما صداقت داشته باشد و به شما حقایق را بگویید. از طرفی نقاط ضعف و قوت شما را هم به خوبی بررسی کرده باشد. تمام تلاش ما در مجموعه اورجینال مشاور این است که برنامه ریزی اختصاصی مناسب هر فرد ارائه دهیم. چرا که برنامه ریزی تحصیلی شخصی که پایه ریاضی قوی دارد با شخصی که پایه فیزیک و زبان قوی دارد، بسیار متفاوت است.

هزینه مشاور کنکور چقدر است؟

شاید برای شما این سوال به وجود آمده باشد که هزینه مشاوره کنکور چقدر است. باید به شما بگوییم که این موضوع بستگی به خدماتی دارد که شما در خواست می کنید. به عنوان مثال ممکن است که شما در خواست کنید که بهترین مشاور به صورت هفتگی نتایج برنامه ریزی تحصیلی شما را پیگیری کند. و یا ممکن است که نیاز داشته باشید که تراز کنکور آزمایشی شما به صورت ماهانه بررسی شود و بر اساس آن برنامه ریزی تحصیلی دریافت کنید. اما ما در مجموعه اورجینال مشاور برای شما بهترین خدمات را با پایینترین قیمت در نظر گرفته ایم.

ما درک می کنیم که همه خانواده ها شاید شرایط پرداخت هزینه مشاوره ما به صورت کامل را نداشته باشند. به همین دلیل است که ما برای شما تمام تلاش خود را به کار میگریم تا با کمترین میزان حق مشاوره که در حدود 800 تومان می باشد، شما را در این مسیر راهنمایی کنیم. از طرفی شما قبل از مشاوره هم می توانید با ما تماس داشته باشید و از خدمات ما سوال کنید. زمانی که شما به خانواده اورجینال مشاور بپیوندید، قطعا شرایط برای شما بسیار مناسب و متفاوت خواهد بود.

شماره تماس: 02166000015 – 09301780015



بهترین مشاور تحصیلی در تهران ویژه رشته تجربی

افراد بسیار زیادی فکر می کنند که بهترین مشاوره فقط در تهران قابل دسترسی است و شما برای دریافت مشاوره باید به تهران سفر کنید. باید به شما بگوییم که به کمک تکنولوژی شما می توانید در یک زمان مناسب و از جلسه مشاوره اورجینال مشاور در منزل استفاده کنید. شاید شما فکر کنید که آقای x بهترین مشاور در تهران است. اما باید به شما بگوییم که مشاوران مجموعه اورجینال مشاور قطعا حمایت و دقت بیشتری خواهند داشت.

آیا بهترین مشاور تجربی می تواند بهترین مشاور انسانی هم باشد؟

یکی از موضوعاتی که امروزه متاسفانه بسیار شایع است، این است که یک مشاور هم برای دانش آموزان رشته تجربی برنامه ریزی می کند. و هم از طرفی به دانش آموزان رشته انسانی برای امتحانات نهایی برنامه می دهد. و در نهایت کارنامه کنکور ریاضی بچه های ریاضی را تفسیر می کند و به آن ها برای انتخاب رشته کمک می کند. این موضوع از اساس اشتباه است. به این نکته توجه داشته باشید که یک مشاور نمی تواند برای تمامی رشته ها بهترین بازخورد و عملکرد را داشته باشد. چرا که جزئیات رشته های به اندازه ای افزایش یافته است که اخبار آن را نمی توان هر روزه بررسی کرد و نتیجه مناسب به دست آورد.

ما در مجموعه اورجینال مشاور با توجه به نیاز هر رشته تحصیلی مانند ریاضی، انسانی، تجربی مشاوران مختلفی را قرار دادیم. چرا که می دانیم هر یک از این دوستان با توجه به نیاز خود می توانند یک گزینه بسیار مناسب را به شما معرفی کنند.

بهترین مشاور کنکور نی نی سایت!

امروزه زمانی که ما سایت های مطرح در حوزه کنکور را بررسی می کنیم، سایت نی نی سایت یکی از سایت هایی است که در آن در مورد خدمات مشاوره و یا برنامه ریزی تحصیلی کنکور زیاد مطرح می شود. به این نکته توجه داشته باشید که شما قبل از انتخاب هر شخص و یا هر چیزی باید بررسی کنید که آیا این شخص صلاحیت اظهار نظر در این حوزه را دارد و یا خیر.

زمانی که شما از یک مادر خانه دار که فرزند او رشته انسانی است در مورد بهترین مشاور کنکور و یا در مورد بهترین مشاور برای کنکور و امتحانات نهایی سوال می کنید. به نظر شما چه پاسخی قرار است که دریافت کنید. بهتر است که اندکی هوشمندانه به این موضوع فکر کنید. بهتر است که بررسی کنید که آیا این اطلاعات مناسب شما است و یا خیر. زمانی که شما در مورد بهترین مشاور کنکور از چند سایت قابل اطمینان استفاده می کنید. با زمانی که شما از چند سایت غیر معتبر استفاده می کنید، اصلا قابل قیاس نیست.

آیا صرفا با انتخاب بهترین مشاور کنکور می توان به نتایج برتر در کنکور دست یافت؟

یکی از بزرگتری مشکلات در بررسی خانواده هایی که فرزند کنکوری دارند، این است که فکر می کنند چون از کتاب های مجموعه ایکس خریداری کردند. و یا چون برای در مجموعه N مشاوره دریافت کرده اند. حتما حتما بهترین نتایج کنکور را دریافت می کنند. باید به شما بگوییم که این موضوع اشتباه است. چرا که بهترین مشاور کنکور زمانی برای شما قابل دسترسی است که فرزند شما نیز به همان اندازه مشاوره تلاش کند.

اگر شما به بهترین مشاور تحصیلی را داشته باشید و از طرفی بهترین منابع کنکور را تهیه کنید، اما زمان کافی برای مطالعه دقیق آن قرار ندهید کاملا طبیعی است که نتیجه مورد نظر خود را دریافت نکنید. از طرفی به این موضوع نیز توجه داشته باشید که رشد شما زمانی به صورت کامل اتفاق خواهد افتاد که مطالعات شما همراه با بررسی نتایج آن باشد. در این صورت می توان گفت که به نتایج مورد نظر خود دسترسی خواهید داشت.

سخن پایانی

ما در این بخش به صورت جامع و کامل در مورد بهترین مشاور برای کنکور و امتحانات نهایی با شما صحبت کردیم. به این نکته توجه داشته باشید که با توجه به تغییرات جدید کنکور، امتحانات نهایی شما نیز به اندازه کنکور شما مهم است. اگر شما به دنبال یک دانشگاه خوب برای یک آینده روشن می باشید. باید به کنکور و امتحانات نهایی خود توجه ویژه ای داشته باشید. مجموعه اورجینال مشاور نیز در این مسیر در کنار شما خواهد بود. تمام تلاش ما بر این است که شما بهترین و با کیفیت ترین خدمات کنکور را دریافت کنید.

در صورتی که شما در مورد هر بخش از این مقاله سوال و یا چالشی داشتید، می توانید در بخش کامنت ها با ما در میان بگذارید. تمام تلاش ما بر این است که برای شما بهترین خدمات را به ارمغان داشته باشیم. همکاران ما نیز در سریعترین زمان ممکن پاسخ آن را به شما خواهند داد. امروزه کسانی می توانند در کنکور موفق باشند که برای آن یک برنامه ریزی صحیح و درست داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته