دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 آذر 1402 - 11:33

حضرت فاطمه(س) تا لحظه شهادت مورد توجه ویژه خداوند قرار داشت

حضرت فاطمه(س) تا لحظه شهادت مورد توجه ویژه خداوند قرار داشت
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان گیلان عنوان کرد: یکی از بزرگ‌ترین ویژگی‌های حضرت فاطمه سلام‌الله علیها این بود که ایشان تا لحظه شهادت مورد توجه ویژه خداوند قرار داشت.
کد خبر : 881984

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست هم‌اندیشی استادان دانشکده‌های مدیریت و حسابداری، فنی - مهندسی و مهارت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با عنوان «حکمرانی اسلامی بر مبنای قرآن و احادیث» با حضور مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان گیلان و جمعی از اعضای هیئت علمی این دانشکده‌ها در سالن سردار سلیمانی واحد رشت برگزار شد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان گیلان در این نشست گفت: یکی از بزرگ‌ترین ویژگی‌های حضرت فاطمه سلام‌الله علیها این مسئله بود که ایشان تا لحظه شهادت مورد عنایت ویژه خداوند قرار داشتند و خداوند با نازل کردن والاترین فرشته خود یعنی حضرت جبرائیل نزد آن حضرت با وی سخن می‌گفت.

حجت‌الاسلام سید محمدحسین صفوی عنوان کرد: وجه تمایز حکمرانی قرآنی با سایر حکمرانان در آن است که حکمران قرآنی، توحیدمحور بوده و در موضوع حاکم و قانون کاملاً تابع جریان وحی است.

حسن اخگری دبیر هم‌اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی گیلان هم گفت: به‌منظور تبیین مبانی نظری تمدن اسلامی، دفتر هم‌اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان اقدام به برگزاری یک دوره سلسله مباحث منظم با استادان دانشکده‌های مختلف کرده تا با استفاده از دیدگاه‌های استادان، نسبت به معرفت‌افزایی، تبیین افکار مختلف تبادل نظر صورت گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته