دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا مطرح شد؛

ناهماهنگی در وزارت بهداشت/ دارو و تجهیزات پزشکی اوضاع خوبی ندارد

ناهماهنگی در وزارت بهداشت  دارو و تجهیزات پزشکی اوضاع خوبی ندارد
محمدعلی محسنی بندپی گفت: موافقم که اوضاع دارو و تجهیزات پزشکی اوضاع خوبی ندارند، تولیدکنندگان، واردکنندگان و مردم گله‌مند هستند، متاسفانه در وزارت بهداشت هماهنگی که باید وجود داشته باشد، نیست.
کد خبر : 881841

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری علم و فناوری آنا در واکنش به نابسامانی اداره تجهیزات پزشکی گفت: در چند هفته گذشته درگیر قانون برنامه هفتم توسعه بودیم و عملاً فرصت پرداختن به این مسائل را نداشتیم ، کمیسیون بهداشت و درمان مجلس فقط به صورت اورژانسی توانست به موضوع شیر خشک بپردازد.

محمدعلی محسنی بندپی در پاسخ به این سوال که رئیس سازمان غذا و دارو در پاسخ به گلایه خبرنگاران درباره بحران دارو به کمبود بودجه اشاره می‌کند، گفت: موضوع دارو، تجهیزات پزشکی و شیرخشک موضوعی چندوجهی است که چند ارگان مثل بانک مرکزی، سازمان غذا و دارو، سازمان برنامه، تولیدکنندگان داخل، واردکنندگان و گمرک، باید با همدیگر با همکاری کنند.

وی گفت: موافقم که دارو و تجهیزات پزشکی اوضاع خوبی ندارند، تولیدکنندگان، واردکنندگان و حتی مردم گله‌مند هستند، متاسفانه در وزارت بهداشت هماهنگی که باید وجود داشته باشد نیست ما باید در مجلس کاری کنیم تا این مشکل که به نوعی دغدغه مردم شده است، سروسامان بگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته