دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

گل محمدی: بازی با الدحیل مرگ و زندگی است/ تساوی با النصر ارزشمند بود

گل محمدی: بازی با الدحیل مرگ و زندگی است  تساوی با النصر ارزشمند بود
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی سختی برای هر دو تیم بود و در دادن پاس آخر به مشکل خوردیم.
کد خبر : 881621

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، یحیی گل محمدی در نشست خبری بعد از با النصر اظهار کرد: بازی سختی برای هر دو تیم بود و هر دو تیم دنبال این بودند تا برنده باشند. در خیلی از دقایق بازی موقعیت های زیادی ساختیم اما در دادن پاس آخر به مشکل خوردیم اما مقابل تیم حرفه ای و قوی بازی داشتیم و به نظرم با توجه به شکل حریف و بازیکنان خوب حتی 10 نفره باشند تیم مشکلی هستند.

وی افزود: بازی شجاعانه ای را از بازیکنان خودم دیدم و باید از بازیکنانم تشکر کنم به خصوص که خیلی سخت به ریاض رسیدیم. با این حال بچه ها با تمام وجود بازی کردند و هر چه داشتند در زمین گذاشتند. تعویض هایی هم که داشتیم به خاطر مصدومیت و یا خستگی بازیکنان بود. همه از جان مایه گذاشتند و باید از تک تک آنها تشکر کنم بابت انرژی که در بازی گذاشتند.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: جا دارد از میزبانی النصر تشکر کنم و در هر صورت ما در مقابل تیم حرفه ای با ستاره هایی که در دنیا عالی هستند بازی کردیم. می توانستیم این بازی را ببریم و در بعضی از دقایق در دادن پاس آخر و یا ضربه نهایی مشکل داشتیم. در هر صورت این تساوی به دست امده در زمین النصر باری ما ارزشمند است و باید خود را خوب آماده کنیم برای بازی با الدحیل. تیم راه بیشتر برای صعود نداریم و ان هم بردن الدحیل است.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که حلقه گمشده و دست خالی شما روی نیمکت کاملا مشهود بود گفت: راجع به این مسائل خیلی صحبت شده و همه می دانند که چه اتفاقاتی برای ما افتاد. باید به این فکر کنیم که برای بازی بعدی آماده شویم. بازیکنانم همیشه از جان مایه می گذارند و تلاش زیادی انجام می دهند. این بازیکنان قابل تقدیر هستند. ما با کمبودهایی که وجود دارد کار می کنیم. چیزی که مهم است این است که تمرکز ما روی کار خودمان باشد. به نظرم می توانیم از این گروه صعود کنیم.

وی در مورد اینکه وضعیت عالیشاه و سرلک که مصدوم شدند به کجا رسیده و اینکه بازی با الدحیل در تهران فینال است افزود: شرایط امید و سرلک باید بررسی شود. باید ببینیم وضعیت آنها چطور خواهد بود. الان اطلاع زیادی ندارم و باید معاینه شوند. درباره بازی با الدحیل باید بگویم که بازی مرگ و زندگی است. شاید مهمترین بازی سال باشد. امسال اولین سالی است که شرایط صعود تیم های دوم به این شکل شده و فکر می کنم رقابت نزدیکی بین تیم ها وجود دارد. ما فقط باید به 3 امتیاز فکر کنیم. با حضور هواداران که قدرت اصلی تیم ما هستند بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم. الدحیل هم تیم خوبی است و با توجه به تغییراتی که در کادر فنی داشتند نشان دادند نتایج رو به رشدی گرفتند و تیم خوبی هستند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته