دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 خرداد 1395 - 20:00

نماینده تهران در مجلس خبرگان : برای حفظ انقلاب باید از اختلاف و تفرقه دست برداریم

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر می خواهیم انقلاب را که ثمره خون شهیدان و مجاهدت مردم بوده حفظ کنیم باید از اختلاف و تفرقه دست برداریم.
کد خبر : 88153

به گزارش گروه یساسی خبرگزاری آنا، آیت الله سید هاشم بطحایی طی سخنانی در نوبت عصر مجلس خبرگان رهبری با اشاره به خط قرمزهای نظام جمهوری اسلامیو طرح این سوال که آیا می‌توان وضعیت ایران امروز را با ایران پیش از انقلاب که دهی از دهات آمریکا بود مقایسه کرد؟ گفت: دستاوردهایی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی به برکت این انقلاب شکوهمند، رهبری امام (ره) و ادامه رهبری توسط آیت‌الله خامنه‌ای ایجاد شده است به قدری عظیم و گسترده است که زبان انسان قاصر از بیان آن‌ها است.


نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: کوچکترین ناشکری و ناسپاسی نسبت به این انقلاب ارزشمند دستاوردهای آن، عذاب الهی را در پی خواهد داشت و اگر می خواهیم انقلابمان که ثمره خون شهیدان و مجاهدت مردم همیشه در صحنه بوده را حفظ کنیم باید از اختلافات و تفرقه دست برداریم.


وی در پایان اظهار کرد: کسانی که مسئولیتی در این نظام دارند باید به مشکلات این مردم وفادار رسیدگی کنند و در این صورت می‌توان قدردان نظام و دستاوردهای آن بود.


انتهای پیام/

برچسب ها: بطحایی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته