دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در ایام شهادت حضرت فاطمه (س)؛

سومین فصل «هیئت خبرنگار» برگزار می‌شود

سومین فصل «هیئت خبرنگار» برگزار می‌شود
سازمان هیئت و تشکل‌های دینی در ایام شهادت حضرت فاطمه (س)؛ سومین فصل طرح «هیئت خبرنگار» را برگزار می‌کند.
کد خبر : 881512

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با فرارسیدن ایام شهادت حضرت زهرا (س) و برپایی مجالس عزاداری فاطمیه، سازمان هیئت و تشکل‌های دینی سومین فصل طرح «هیئت خبرنگار» را با هدف روایت اقدامات و برنامه‌های هیئت‌ها در ایام فاطمیه به خصوص هیئت‌های کوچک با موضوع نقش زنان در تقویت پیوند‌های اجتماعی و جهاد تبیین و نشر خوبی‌ها برگزار می‌کند.

در این طرح علاقه‌مندان می‌توانند به مثابه یک خبرنگار، حس و حال هیئت خود را در قالب متن، صوت، تصویر، فیلم و … اطلاع‌رسانی کنند. روایت‌های برتر در رسانه‌های کشور و فضای مجازی این سازمان منتشر می‌شود.

راویان برتر هیئت‌ها در فاطمیه از کمک هزینه سفر عتبات و هدایای نقدی برخوردار خواهند شد. روایت‌های برگزیده این طرح بناست در تلویزیون و رسانه‌های معتبر کشور بازنشر داده شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این طرح کافی است عدد ۵ را به سامانه ۱۰۰۰۴۶۱۵ ارسال کنند. مهلت ارسال آثار در این طرح، تا دهم دی‌ماه است.

ارائه روایتی از نقش مادران در ایجاد و تقویت پیوند‌های اجتماعی در قالب و بستر هیئت‌های مذهبی، امیدآفرینی و نشر خوبی‌ها با انعکاس تشریح و روایت برنامه‌های جانبی هیئت مانند کمک‌رسانی به نیازمندان، حل مسائل و مشکلات محله، روایت اقدام شاخص هیئت در موضوع فلسطین و غزه، ثبت و نگارش مهمترین محور‌های سخنرانی‌های جلسه، وصف و روایت مداحی شاخص هیئت خودتان، روایت اتفاق خاص و ویژگی متفاوت هیئت نسبت به دیگر مجالس، وصف و روایت مجالس روضه‌های خانگی به خصوص مجالس قدیمی و قدمت‌دار روایت حضور دهه هفتادی‌ها و دهه هشتادی‌ها در مجالس فاطمیه و فضای حسینیه کودک، معرفی و تفدیر از مادران شهدا در بستر هیئت، روایت فعالیت زنان موفق از جمله سوژه‌های پیشنهاد شده برای روایت‌گری به هیئت خبرنگاران است.

طرح هیئت خبرنگار در ایام ماه محرم و همچنین ماه صفر و اربعین حسینی هم از سوی سازمان هیئت و تشکل‌های دینی برگزار شد که بیش از ۲ هزار نفر در قالب این طرح، روایتگر هیئت‌ها شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته