دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد چهارمحال و بختیاری عنوان کرد؛

تبدیل معارف اهل‌بیت به جریان کاربردی در حوزه آموزش عالی

تبدیل معارف اهل‌بیت به جریان کاربردی در حوزه آموزش عالی
حجت‌الاسلام رضا قاسمی‌نژاد گفت: حرکت بی‌نظیر در حوزه عملیاتی شدن معارف اهل‌بیت علیهم الاسلام در دانشگاه آغاز شده که در آینده‌ تبدیل به جریان اثرگذار و کاربردی در حوزه آموزش عالی خواهد شد.
کد خبر : 881498

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام رضا قاسمی‌نژاد مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در حاشیه برگزاری نشست دبیران دبیرخانه‌های مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی در واحد گرمسار اظهار کرد: حرکت بی‌نظیر و عظیمی در حوزه ترویج و عملیاتی شدن معارف اهل‌بیت علیهم الاسلام به‌ویژه امام زمان(عج) در دانشگاه آزاد اسلامی کشور آغاز شده که در آینده‌ای نزدیک تبدیل به جریان اثرگذار و کاربردی در حوزه آموزش عالی کشور خواهد شد.

وی افزود: با توجه به طراحی‌های شیاطین و دشمنان اسلام و انسانیت، نشر معارف اهل‌بیت(ع) در دانشگاه‌ها موجب آشنایی و الگوگیری نسل جوان با معارف مهدوی می‌شود. ترویج دانش مهدوی و تبیین آن بین جوانان، بهترین راهکار مبارزه با این توطئه‌ها و نجات نسل جوان به‌خصوص نخبگان جامعه و دانشگاه است.در دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اهتمام به این موضوع و اجرای برنامه‌های راهبردی و متناسب شاهد اثرگذاری کمی و کیفی معارف مهدوی خواهیم بود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری به جوانان تأکید کرد: بهترین و مطمئن‌ترین راه برای سعادت دنیا و آخرت که هم دنیایی آباد و موفق و هم عاقبتی نیکو با آن تأمین شود ارتباط با امام زمان(عج) و توسل به آن حضرت برای حل مسائل روحی، روانی و مادی و معنوی است.

قاسمی‌نژاد یادآور شد: بر اساس آموزه‌های دینی، مسئولیت سرپرستی و نیل به نتیجه در عصر غیبت، بر عهده امام زمان (عج) گذاشته شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته