دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

زهره حمیدی: معاون سیما آب پاکی را روی دست بازیگران ریخت

زهره حمیدی گفت: علی اصغر پورمحمدی (معاونت سیما) به ما گفت، تولیدات تلویزیون کم شده و این طبیعی است که عده ای بیکار باشند. در واقع او آب پاکی را روی دست ما ریخت.
کد خبر : 88148
به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا به نقل از خبرگزاری صبا، زهره حمیدی گفت: چندی پیش یک تله فیلم برای شبکه نمایش خانگی با عنوان دو خواستگار به کارگردانی "علیرضا اتفاقیان" را در شیراز به پایان بردم. اما به طور کلی نمی دانم که امسال هنوز کار جدی و خوبی شروع نشده و یا اینکه به من زنگ نزده اند.
وی افزود: این روزها بسیاری از بازیگران بیکار هستند. من هم یکی از آن بازیگرانی بودم که به دفتر پورمحمدی، معاونت سیما در پی نامه 30 بازیگر زن کشور رفتم و در آنجا گفتیم که عده ای از ما چهار سال است که بیکارند، در حالی که عده ای تازه وارد که بازیگر هم نیستند به صورت مداوم درکارهای مختلف حضور دارند.
حمیدی عنوان کرد: پورمحمدی در پاسخ به ما گفت، تولیدات تلویزیون کم شده و این طبیعی است که عده ای بیکار باشند . در واقع او آب پاکی را روی دست ما ریخت. به همین دلیل من فکر نمی کنم که به این نامه ترتیب اثری داده شود.
این بازیگر خاطرنشان کرد: بسیاری از بازیگران به لحاظ گذران زندگی به مشکل خورده اند و در تنگنا هستند و امیدواریم که این مشکل حل شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: بیکار تلویزیون
ارسال نظر
قالیشویی ادیب