دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نارضایتی یکه‌زارع از خدمات پس از فروش ایران‌خودرو

مدیرعامل ایران‌خودرو با اشاره به اینکه هیچ شرکت خودروساز داخلی در سال گذشته حائز دریافت جایزه رعایت حقوق مصرف‌کننده نشد، گفت: مشکل ایران‌خودرو در این زمینه مربوط به کند بودن پاسخگویی به مشتریان در ارائه خدمات پس از فروش است.
کد خبر : 8814

هاشم یکه‌زارع در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری آنا افزود: شرکت‌های خودروساز در سال گذشته آن‌طور که باید خوب سرویس ارائه ندادند، به همین دلیل واجد شرایط دریافت تندیس رعایت حقوق مصرف‌کننده نشدند.


وی افزود: من به عنوان مدیرعامل ایران‌خودرو رضایتی از سرویس‌دهی شرکتم به مشتریان ندارم که البته این مساله در حال پیگیری و کار کارشناسی است.


یکه‌زارع با بیان اینکه کیفیت خودرو و پاسخگویی دو مولفه‌ای است که منجر به رضایت مشتری می‌شود، اظهار کرد: ایران‌خودرو در بخش پاسخگویی ضعف دارد و معمولا یک مشتری برای دریافت پاسخ و نیز خدمات پس از فروش باید هفته‌ها منتظر بماند که این وضع به هیچ وجه خوب نیست و باید اصلاح شود.


این اظهار نظر درحالی مطرح شده است که چندی پیش معاون کیفیت ایران‌خودرو در واکنش به این سوال که چرا در سال 93 گواهی‌نامه رعایت حقوق مصرف‌کننده به شما نرسید، گفته بود: ایران‌خودرو به هیچ وجه به دنبال دریافت جایزه یا شرکت در چنین سمینارهایی نیست، بلکه ما به دنبال تغییر نظر مشتری نسبت به کیفیت محصولات خود هستیم!


مجتبی استادرحیمی افزوده بود: در سال گذشته ایران‌خودرو در هیچ یک از ارزیابی‌های همایش ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان شرکت نکرد، چون به جای اینکه به دنبال دریافت جایزه باشد، معتقد است باید نظر مشتری را نسبت به کیفیت محصولات خود تغییر دهد و بهبود بخشد.


وی ادامه داده بود: ما تمام انرژی خود را برای بهبود کیفیت محصولات گذاشته‌ایم، بنابراین در این زمینه باید اول مشتری ما را قبول کند تا اینکه با دریافت تندیس یا گواهینامه‌ای، خودمان را نسبت به ارتقای کیفیت اقناع کنیم.


استادرحیمی با بیان اینکه «قبول دارم نوساناتی در کیفیت محصولاتمان داریم»، تصریح کرده بود: یکی از برنامه‌های ما این است که دلیل افت‌وخیز‌ها در کیفیت محصولات را به دقت مورد بررسی و توجه قرار دهیم.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته