دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پرسپولیس مقابل النصر به ۱۱ بیرانوند نیاز دارد

پرسپولیس مقابل النصر به ۱۱ بیرانوند نیاز دارد
تیم پرسپولیس اگر صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را می‌خواهد نیاز به 11 بیرانوند دارد.
کد خبر : 881294

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، النصر عربستان با مساوی مقابل پرسپولیس صدر نشینی خود در گروه را قطعی می‌کند و پرسپولیس هم به بازی با الدحیل قطر و در نهایت صعود به عنوان تیم دوم به شدت امیدوار می‌شود اما یحیی گل محمدی که مربی با تجربه‌ای است خوب می‌داند که تیمش نمی‌تواند از ابتدای بازی و حتی از ابتدای نیمه دوم به فکر مساوی باشد و اساساً اگر با این تفکر راهی میدان شود قطعاً مثل بازی رفت شکست می‌خورد.

گل محمدی حتما فیلم دیدار رفت را بارها و بارها آنالیز کرده و خوب می‌داند که همه النصر رونالدو نیست هرچند که اگر ستاره پرتغالی بازی کند باید نگاهی ویژه به او داشته باشد و حتماً مهارش کند.

یکی از آماده‌ترین بازیکنان النصر در تمام هفته‌های گذشته تالیسکای برزیلی بوده و البته این تیم مهره‌های بومی خوبی هم دارد.چه بسا در بازی رفت هر دو گل النصر را بازیکنان عربستانی این تیم وارد دروازه علیرضا بیرانوند کردند.

پرسپولیس باید با تفکر گل زدن به النصر وارد میدان شود و نمی‌تواند ۹۰ دقیقه مقابل حملات پر تعداد ستاره‌های با تجربه این تیم طاقت بیاورد. اگر نماینده عربستان مثل بازی رفت موقعیت‌های زیادی خلق کند حداقل یک توپ را وارد دروازه بیرانوند خواهد کرد.تنها راه چاره‌ موقعیت ندادن به حریف و باز کردن دروازه النصر در ریاض است. فراموش نکنیم که اگر پرسپولیس این بازی را واگذار کند، شانسی برای صعود نخواهد داشت و حتماً باید از عربستان با دست پر خارج شود.

در این راه تفکر خود گل محمدی و ارنج اولیه پرسپولیس اهمیت بسیاری دارد.یحیی در این ۹۰ دقیقه حق اشتباه کردن ندارد درست مثل شاگردانش که باید بهترین و کم اشتباه‌ترین نمایش ممکن را ارائه کنند.نکته دیگر اینکه النصر در لیگ عربستان و حتی در لیگ قهرمانان آسیا گل‌های زیادی دریافت کرده اما هنوز از پرسپولیس گل نخورده است.اتفاقی که امیدواریم فردا شب رخ دهد.

رونالدو و تالیسکا مسلماً در لیگ قهرمانان آسیا هم زوج بسیار خطرناکی هستند. در بازی رفت تیم‌های پرسپولیس و النصر تالیسکا بازی نکرد و رونالدو هم در گلزنی ناکام ماند.اتفاقاً در یک صحنه بیرانوند به خوبی ضربه خطرناک رونالدو را مهار کرد تا بار دیگر مقابل این فوق ستاره فوتبال دنیا بدرخشد. به طور کلی علیرضا بیرانوند در این قبیل بازی‌ها که مقابل مهاجمان بزرگ دنیا قرار می‌گیرد، انگیزه‌های بیشتری دارد و در جام جهانی ۲۰۱۸ هم شاهد بودیم که پنالتی رونالدو را مهار کرد.

پرسپولیس برای بازی مقابل النصر عربستان نیاز به ۱۱ علیرضا بیرانوند دارد که انگیزه‌های زیادی داشته و در عین حال از روحیه بالایی هم برخوردار باشند. بعد از باخت پرسپولیس در اصفهان تنها بازیکنی که روحیه داشت و از آینده مثبت صحبت کرد، علیرضا بیرانوند بود او خطاب به رقبا گفت الان برای خندیدن و خوشحالی کردن جلوی هواداران پرسپولیس زود است و مسلماً تیم ما مثل فصل گذشته برمی‌گردد و قهرمان می‌شود. 

پرسپولیس برای موفقیت در ریاض هم به چنین روحیه‌ای نیاز دارد و قطعاً علیرضا بیرانوند برای آن دیدار مشکل خاصی نخواهد داشت اما نیاز است که بقیه بازیکنان پرسپولیس هم با چنین دیدگاهی وارد میدان شوند و از رونالدو،تالیسکا،سادیو مانه، برزوویچ و... نترسند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته