دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پیگیری ایجاد مجتمع‌های مسکونی برای دانشگاهیان پیام نور

پیگیری ایجاد مجتمع‌های مسکونی برای دانشگاهیان پیام نور
رئیس دانشگاه پیام نور گفت: در راستای طرح ملی جهش تولید مسکن به منظور ایجاد مجتمع‌های مسکونی برای کارکنان و اعضای هیأت علمی پیگیری‌های لازم را از طریق ظرفیت‌های موجود انجام خواهیم داد.
کد خبر : 881280

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ابراهیم تقی زاده رئیس دانشگاه پیام نور در دیدار با استاندار لرستان اظهار کرد: دانشگاه پیام نور لرستان در میزان جذب دانشجو جزء دانشگاه‌های فعال در کشور است.

رئیس دانشگاه پیام نور با تاکید بر ایجاد بستر بومی گزینی در دانشگاه پیام نور افزود: دانشگاه پیام نور با ایجاد بستر‌های بومی گزینی، به نسبت پارسال رشد ۱۰ درصدی در جذب دانشجو داشته است.

وی همچنین ادامه داد: دانشگاه پیام نور لرستان با ۱۱ هزار دانشجو در حال حاضر جهش قابل توجهی را نسبت به سال‌های گذشته داشته و از این جهت بسیار فعال و مؤثر عمل کرده است.

تقی زاده به مشکل ساختمان دانشگاه پیام نور شهرستان کوهدشت اشاره کرد و گفت: اعتبارات عمرانی دانشگاه محدود است و بخش عمده اعتبارات صرف امورات اجرایی می‌شود لذا انتظار داریم از برنامه‌ی مولدسازی برای بازسازی و توسعه‌ی ساختمان این دانشگاه استفاده شود.

رئیس دانشگاه پیام نور کشور همچنین به برنامه‌های کلان در دست اجرا در این دانشگاه اشاره کرد و ابراز داشت: رشته‌های موجود در دانشگاه حفظ و برای ایجاد رشته‌های جدید طرح‌های آمایشی را انجام دهیم.

تقی زاده به درآمد‌های پایدار و غیرشهریه‌ای دانشگاه تاکید و تصریح کرد: بودجه دانشگاه باید به سمت درآمد‌های غیرشهریه‌ای حرکت کند و وابستگی به بودجه عمومی کمتر شود که در این زمینه درآمد‌های آموزش‌های آزاد نقش مهمی در این نوع درآمد دارد.

وی در پایان گفت: در راستای طرح ملی جهش تولید مسکن به منظور ایجاد مجتمع‌های مسکونی برای کارکنان و اعضای هیأت علمی پیگیری‌های لازم را از طریق ظرفیت‌های موجود انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته