دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 آذر 1402 - 15:08

مسعود قدیریان قهرمان مسابقات بدنسازی اسپانیا ۲۰۲۳

مسعود قدیریان قهرمان مسابقات بدنسازی اسپانیا ۲۰۲۳
مسابقات جهانی بدنسازی در کشور اسپانیا برگزار شد. شرکت کنندگان از کشور‌های مختلف در این رقابت بزرگ حضور داشتند، مسعود قدیریان نماینده ایران در دسته وزنی سنگین وزن، موفق به کسب مقام قهرمانی شد.
کد خبر : 881095

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات جهانی بدنسازی در کشور اسپانیا برگزار شد. شرکت کنندگان از کشورهای مختلف در این رقابت بزرگ حضور داشتند، مسعود قدیریان نماینده ایران در دسته وزنی سنگین وزن، موفق به کسب مقام قهرمانی شد. این بدنساز حرفه ای که طی سال های اخیر به علت قهرمانی های متعدد به شهرت رسیده یک بار دیگر باعث سربلندی و افتخار ایرانیان در مسابقات بدنسازی حرفه ای شد.

مسعود قدیریان در مسابقات بدنسازی اسپانیا، مدال برنز کسب کرد

تیم ملی بدنسازی کشور ایران به مسابقات جهانی بدنسازی اسپانیا اعزام شد. مسعود قدیریان قهرمان دسته سنگین وزن به عنوان نماینده ایران در این رقابت بزرگ، حضور داشت. او که مشهورترین بدنساز ایران طی چند سال اخیر است، در این مسابقه موفق به کسب مدال برنز شد.

طرفداران او بعد از تماشای این رقابت به بی عدالتی در داوری این مسابقه اعتراض گسترده ای داشتند و معتقدند که قدیریان (نماینده ایران)، باید در جایگاه اول قرار می گرفت و در این رقابت عدالت رعایت نشده است. اما او از طرفدرانش درخواست کرد که آرامش خود را حفظ کنند و منتظر رقابت او در مسابقات بعدی باشند.

در بیوگرافی مسعود قدیریان سوابق قهرمانی در مسابقات کشوری، آسیایی، اروپایی و جهانی وجود دارد، او طی سال های اخیر پیشرفت های چشمگیری داشته و در حال حاضر بلندقدترین و سنگین وزن ترین بدنساز ایران است.

 طبق نظرسنجی های انجام شده، مسعود قدیریان در سال 2023 به عنوان بهترین مربی بدنسازی شناخته شد، زیرا او به سلامت ورزشکاران اهمیت می دهد و بسیاری از شاگردان او بدون مصرف داروهای استروئیدی در دسته نچرال "Natural" به قهرمانی در مسابقات پرورش اندام رسیده اند. علاوه براین بسیاری از بدنسازانی که در امسال مسابقات بدنسازی، مدال طلا کسب کرده اند از شاگردان قدیریان هستند.

آیا مسعود قدیریان در مسابقات مستر یونیورس 2023 شرکت می کند؟

مسابقات بدنسازی مستر یونیورس Universe Championships به زودی برگزار می شود، مسعود قدیریان در مصاحبه اخیر خود با رسانه های خبر ورزشی اعلام کرد که بعد از 8 ماه رژیم دشوار و شرکت در سه مسابقه بدنسازی بزرگ، قصد دارد استراحت کند و در مسابقات مستر یونیورس 2023 "Mr. Universe" حاضر نمی شود.

او گفت در مدت زمانی که استراحت می کند، به ارائه برنامه بدنسازی آنلاین به شاگردانش که در سراسر ایران و سایر کشورها هستند می پردازد. او در تابستان سال آینده در مسابقات بدنسازی شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته