دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌کند؛

نحوه بازنمایی نبرد طوفان الاقصی در رسانه‌ها

نحوه بازنمایی نبرد طوفان الاقصی در رسانه‌ها
یکشنبه 5 آذر 1402 نشست تخصصی «نحوه بازنمایی نبرد طوفان الاقصی در رسانه‌ها» در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.
کد خبر : 881084

به گزارش خبرنگار گروه پژوهش و دانش خبرگزاری علم و فناوری آنا، انجام تکلیف، وظیفه است و واجب، اما کافی نیست. رهبر معظم انقلاب بار‌ها در بیانتشان اشاره فرموده‌اند که یکی از مشکلات ما انجام ندادن روایت‌گری درست است چرا که در نبود روایت درست و حقیقی، دشمنان و در راسشان استکبار جهانی دست به تحریف واقعیت می‌زنند و با یاری رسانه‌های گسترده شان جعلیات را به جای واقعیت می‌نشانند:

«این همان حرفی است که بنده همیشه میگویم؛ شما روایت کنید حقایق جامعه خودتان و کشور خودتان و انقلابتان را. شما اگر روایت نکنید، دشمن روایت میکند؛ شما اگر انقلاب را روایت نکنید، دشمن روایت می‌کند؛ شما اگر حادثه دفاع مقدس را روایت نکنید، دشمن روایت می‌کند، هر جور دلش میخواهد؛ توجیه می‌کند، دروغ می‌گوید [آن هم]۱۸۰ درجه خلاف واقع؛ جای ظالم و مظلوم را عوض میکند. شما اگر حادثه تسخیر لانه جاسوسی را روایت نکنید -که متأسفانه نکردیم- دشمن روایت میکند و کرده؛ دشمن روایت‌کرده، با روایت‌های دروغ. این کاری است که ما باید انجام بدهیم؛ وظیفه جوان‌های ماست.» (حضرت آیت الله خامنه ای:۱۴۰۰/۹/۲۱)


حال رخدادی به وقوع پیوسته که شاید مهمترین دستاورد محور مقاومت درسال‌های اخیر باشد، پس بر اساس بیانات معظم له باید هم در راستای روایت درست رسانه‌ای کوشید و هم روایت جعلی محور عبری-غربی را رسوا ساخت.

در این راستا پژوهشکده ارتباطات پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات همت به برگزاری نشستی تحصصی در راستای «نحوه بازنمایی نبرد طوفان الاقصی در رسانه‌ها» زده است.

نحوه بازنمایی نبرد طوفان الاقصی در رسانه‌ها

این نشست به دو صورت حضوری و مجازی یکشنبه 5آذر 1402 در ساعت 10 تا 12 در محل، پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

می‌توان از نشانی https://www.skyroom.online/ch/ricac/communication  به شکل برخط این نشست را دنبال کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته