دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 آذر 1402 - 13:56

میکروفون استودیویی اقتصادی و با کیفیت / راهنمای انتخاب میکروفون برای تولید محتوا با کیفیت بالا

میکروفون استودیویی اقتصادی و با کیفیت   راهنمای انتخاب میکروفون برای تولید محتوا با کیفیت بالا
زمانی که میکروفون X۱ A در سال ۲۰۲۱ میلادی طراحی و تولید شد، سطح جدیدی از کیفیت و شفافیت صدا را به صدابرداران حرفه‌ای ارائه داد. میکروفون sE Electronics X۱ A دارای یک کپسول کاندنسر توسعه یافته، بدنه فلزی بسیار مقاوم و پاسخ فرکانسی بسیار طبیعی است.
کد خبر : 881039

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مانی که میکروفون X1 A در سال 2021 میلادی طراحی و تولید شد، سطح جدیدی از کیفیت و شفافیت صدا را به صدابرداران حرفه ای ارائه داد. میکروفون sE Electronics X1 A دارای یک کپسول کاندنسر توسعه یافته، بدنه فلزی بسیار مقاوم و پاسخ فرکانسی بسیار طبیعی است. هنگامی که sE برای اولین بار X1 را در سال 2010 روانه بازار کرد، توجه ما بلافاصله به این موضوع جلب شد که نه تنها قیمت این میکروفون بسیار پایین بود، بلکه کیفیت آن نیز در مقایسه با میکروفون های هم رده، که قیمت برخی از آنها چندین برابر بیشتر از sE بود، بیشتر بود. X1 به مراتب بهتر از انتظارات اولیه ما برای یک میکروفون استودیویی در این رده قیمتی عمل کرد و low های با کیفیت، midrange شفاف و high های هیجان‌انگیز را ارائه داد.

کیفیت بالا برای تولید محتوا

از آن زمان sE دامنه محصولات خود را گسترش داده است و از همان شاسی برای میکروفون ریبون (X1 R)، کاندنسر تیوب (X1 T) و نسخه تنظیم شده برای کیک درام (X1 D) استفاده کرده است. جدیدترین محصول اضافه شده به خط تولید، میکروفون sE Electronics X1 A است که نسخه بروز شده X1 اصلی است که هدف آن نوازندگان و مهندسان سطح مبتدی است که به دنبال یک میکروفون کاندنسر همه منظوره با دیافراگم بزرگ هستند. sE با این بروزرسانی توانسته قیمت میکروفون را نیز پایین بیاورد.

شما می توانید برای ضبط وکال، ضبط صدای سازهای آکوستیک، ضبط صدای گیتار الکتریک و ضبط صدای سازهای کوبه ای از میکروفون sE Electronics X1 A استفاده کنید و به نتایج فوق العاده با این محصول دست پیدا کنید.

علیرغم ظاهر تقریبا مشابه مدل قدیمی، میکروفون sE Electronics X1 A حول یک کپسول 17 میلی متری کاملا جدید ساخته شده است. این کپسول تقریبا نصف کپسول 32 میلی‌متری K67 استفاده شده در X1 اصلی است. علاوه بر این، قطعات الکترونیکی نیز به‌روزرسانی شده‌اند، پد دو برابر قوی‌تر (-20dB) شده است و High-pass فیلتر کمی غیرعادی 500Hz 4dB/Oct با یک High-pass فیلتر استانداردتر 100Hz 6dB/Oct جایگزین شده است.

یک کپسول 17 میلی‌متری میکروفون sE Electronics X1 A را تا حدودی در محدوده بین میکروفون های دیافراگم کوچک و دیافراگم بزرگ قرار می‌دهد: محدوده ای که AKG C1000S نیز در آن قرار دارد و خیلی بزرگتر از کپسول 15 میلی‌متری میکروفون RN17 SE نیست. در تئوری، یک کپسول کوچکتر به این معنی است که میکروفون با دقت بیشتری به فرکانس‌های بالا پاسخ می‌دهد و dynamic range گسترده تری دارد که به قیمت کمی حساسیت و نویز بیشتر تمام می‌شود.

ویژگی های میکروفون sE Electronics X1 A:

  • دارای کلیپ میکروفون چرخشی با طراحی جدید که بر روی هر استندی فیت می شود.
  • سوییچ پد -20 dB در سمت چپ میکروفون که باعث گسترش داینامیک رنج می شود.
  • کپسول کاندنسر با طراحی جدید که صدایی دقیق، با رنج گسترده و پاسخ فرکانسی بالانس ارائه می دهد.

با کارشناسان ما در ارتباط باشید

شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره دقیق تر با کارشناسان فروش sotplus در ارتباط باشید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته