دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 آذر 1402 - 14:09
رئیس دانشگاه آزاد لامرد عنوان کرد؛

افزایش توان علمی، فرهنگی و پژوهشی دانشجویان با نگاه مطالبه‌گری

افزایش توان علمی، فرهنگی و پژوهشی دانشجویان با نگاه مطالبه‌گری
سیداحمد هاشمی، مهم‌ترین هدف دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد را افزایش توان علمی، فرهنگی و پژوهشی دانشجویان عنوان کرد.
کد خبر : 881038

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از لامرد، نشست توجیهی دانشجویان ورودی ترم مهر ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد در تالار دکتر حیاتی این دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد در این نشست مهم‌ترین هدف این دانشگاه را افزایش توان علمی، فرهنگی و پژوهشی دانست که در کنار آن باید به برنامه‌های رفاهی، ورزشی و فوق‌برنامه برای تقویت روحیه نشاط و شادابی توجه داشته باشند.

سید احمد هاشمی اضافه کرد: یک دانشجوی موفق فردی جویای علم، آگاه، منصف و منتقد است که باید دارای روحیه استقلال و قدرت تحلیل پدیده‌های اجتماعی و سیاسی بوده و نگاهی منطقی و مطالبه‌گر به مسائل داشته باشد.

وی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد را یکی از دانشگاه‌های برتر استان فارس دانست که با داشتن استادان مجرب و متخصص، امکانات و تجهیزات به‌روز و دانشجویان پویا و جستجوگر، میزبان خیل عظیمی از دانشجویان است.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد هم وجود کانون‌های مختلف دانشجویی را بستری مناسب برای ارائه توانمندی‌ها و استعداد‌های درخشان دانست و خواستار فعالیت بیشتر دانشجویان در این زمینه شد.

افزایش توان علمی، فرهنگی و پژوهشی دانشجویان با نگاه مطالبه‌گری

ابوذر همتی، هدف از برگزاری جلسه توجیهی را آگاهی بخشیدن به دانشجویان درباره قوانین و بخشنامه‌های حوزه‌های مختلف دانشگاه، آشنایی و ایجاد ارتباط صمیمی‌تر با مسئولان، کارکنان و استادان دانشگاه برشمرد.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد هم تحقیق و پژوهش را لازمه کار دانشجویان دانست که برای تحقق این هدف تمام امکانات، تجهیزات و ظرفیت‌های مادی و انسانی دانشگاه در اختیار دانشجویان و استادان است و حمایت‌های کامل مادی و معنوی توسط مسئولان دانشگاه انجام می‌‌گیرد.

عبدالحمید انصاری، دلیل استقبال علاقه‌مندان به ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد را وجود رشته‌های تحصیلی کاربردی و موردنیاز صنایع استان فارس، برخورد مناسب مسئولان دانشگاه با دانشجویان، وجود آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های مجهز برای استفاده دانشجویان و استفاده از استادان مجرب و باسابقه و متخصص دانست و ابراز امیدواری کرد که دانشجویان از امکانات موجود و وجود جوّی آرام و صمیمی برای توسعه دانش خود استفاده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته