دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

قنبری: پرسپولیس النصر را در خانه‌اش غافلگیر کند/ سپاهان وضعیت بهتری از حریف عراقی دارد

قنبری: پرسپولیس النصر را در خانه‌اش غافلگیر کند  سپاهان وضعیت بهتری از حریف عراقی دارد
مربی سابق تیم سپاهان گفت: باید امید زیادی به برتری پرسپولیس و سپاهان مقابل حریفان عربستانی و عراقی داشته باشیم.  
کد خبر : 880977

کریم قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره دیدار‌های تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا با حریفان عراقی و عربستانی اظهار کرد: روز‌های فشرده‌ای را برای فوتبال ایران به‌خصوص تیم‌های سپاهان و پرسپولیس پشت سر می‌گذرانیم. سپاهان در حالی با حریف عراقی بازی می‌کند که همه چیز دست خودش است. بعد از حکم سخت‌گیرانه کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا، سپاهان برابر آلمالیق ازبکستان به برتری ۹ بر صفر رسید و در شرایط روحی روانی خوبی به میدان می‌رود. پیش از بازی با حریف آسیایی هم این تیم در لیگ برتر برابر استقلال خوزستان به پیروزی خوبی رسید و تیم کاملاً آماده بازی در لیگ قهرمانان آسیاست.

وی ادامه داد: از آن طرف نیروی هوایی تیم بسیار خوبی نشان داده و ثابت کرده از توانایی‌های فنی و تاکتیکی بسیار خوبی برخوردار است، ضمن اینکه بازی فیزیکی را به خوبی ارائه می‌کند. تیم با کیفیت عراقی، در بازی قبلی خود برابر الاتحاد عربستان ۲ بر صفر برنده شد. البته کیفیت زمین چمن ورزشگاه فرانسوا حریری اربیل در عملکرد تیم الاتحاد تأثیر داشت. بازیکنان این تیم بیشتر نگران ساق پا‌های خود بودند و بازی همیشگی را انجام ندادند. با این حال، منگر خطرناک بودن تیم نیروی هوایی نمی‌شوم. بازیکنان آماده‌ای در این تیم حضور دارند و تنها نکته‌ای که می‌تواند پیروزی را به سپاهان برساند، انسجام تیمی بالای این تیم است که باعث می‌شود در وضعیت بهتری از حریف عراقی باشد.

مربی سابق سپاهان یادآور شد: با وجود تمامی مشکلاتی که نمایندگان ما در لیگ قهرمانان آسیا دارند و با وجود هزینه‌های گزافی که تیم‌های عربستانی کرده‌اند، ولی می‌توان این باور را داشت که تیم‌های ما بتوانند از عربستانی‌ها امتیاز بگیرند. نمایندگان عربستان دو سه فصل زمان نیاز دارند تا بتوانند کیفیت بالاتر از آسیا پیدا کنند. شاید تیم‌های عربستانی در این فصل کهکشانی شده‌اند، ولی از لحاظ تیمی برتری خاصی بر نمایندگان ما ندارند. پرسپولیس تیم خوبی است و توانسته در آسیا نتایج بسیار خوبی بگیرد. باید این شانس را برای پرسپولیس قائل شویم که می‌تواند برابر امتیاز بگیرد و حتی برنده شود. نقص‌هایی در تیم النصر وجود دارد و پرسپولیس با تمرکز بالا و بازی بدون اشتباه، می‌تواند النصر را در خانه‌اش غافلگیر کند. پرسپولیس هم مانند سپاهان با در دست داشتن همه چیز، در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد. باید امید زیادی به برتری پرسپولیس و سپاهان داشته باشیم.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب