دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 آذر 1402 - 11:15

دانشگاه آزاد هرمزگان قهرمان مسابقات کاراته منطقه ۶ کشور شد

دانشگاه آزاد هرمزگان قهرمان مسابقات کاراته منطقه ۶ کشور شد
دانشجویان خواهر دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان قهرمان مسابقات کاراته منطقه ۶ در بخش کاتا و کومیته انفرادی شدند و به‌عنوان نماینده این منطقه به مسابقات کشوری راه یافتند.
کد خبر : 880961

محمدعلی جماتی‌پور مدیر ورزش دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا اظهار کرد: مسابقات کاراته قهرمانی دانشگاه‌های آزاد اسلامی منطقه ۶ کشور به میزبانی سالن شهید سام رمضانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با قضاوت هشت داور و با حضور تیم‌های هرمزگان، زاهدان، سیرجان، کرمان و جیرفت برگزار شد.

وی اضافه کرد: تیم دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان به مربیگری مرجانه پریزاده موفق شد با کسب دو مدال طلا، دو مدال نقره و یک مدال برنز عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد، سیرجان با یک طلا، دو نقره و یک برنز مقام دوم شد و تیم زاهدان با یک مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز عنوان سومی این دوره از مسابقات را کسب کرد.

مدیر ورزش دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با اعلام نتایج مسابقات کاراته قهرمانی دانشگاه‌های آزاد اسلامی منطقه ۶ کشور گفت: در کاتای انفرادی آیدا صادقی از کرمان مقام نخست را به دست آورد، مهدیه تنی از هرمزگان دوم شد و حدیثه اکبری‌مقدم از زاهدان عنوان سومی را از آن خود کرد.

دانشگاه آزاد هرمزگان قهرمان مسابقات کاراته منطقه ۶ کشور شد

جماتی‌پور تأکید کرد: در بخش کومیته انفرادی وزن ۵۰ ــ کیلوگرم فاطمه کوچکی از سیرجان، مهتاب ریگی‌زاده از زاهدان و المیرا شهبازی از هرمزگان و فاطمه میرزایی از کرمان به ترتیب عناوین نخست تا سوم را کسب کردند.

وی متذکر شد: در بخش کومیته انفرادی وزن ۵۵ ــ کیلوگرم هم فاطیما علیدادی از جیرفت اول شد، پرنیا آشیان از هرمزگان به رتبه دومی رسید و فاطمه شیبانی از سیرجان و حدیث اکبری‌مقدم از زاهدان به طور مشترک سوم شدند.

مدیر ورزش دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان تبیین کرد: در کومیته انفرادی وزن ۶۱ ـ کیلوگرم فاطمه صادقی از هرمزگان عنوان نخست را به دست آورد، سعیده جهانشاهی از سیرجان دوم شد و عطیه ملاشاهی از زاهدان به رتبه سومی دست یافت.

جماتی‌پور اضافه کرد: در بخش کومیته انفرادی وزن ۶۸ ـ کیلوگرم دنیا کامران‌فر از استان هرمزگان قهرمان شد و در کومیته انفرادی وزن ۶۸+ کیلوگرم هم فائزه سالاری از زاهدان و غزل جعفری  از سیرجان به ترتیب اول و دوم شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته