دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

حضور هنرمندان 9 کشور در گالری «آس» تهران

آثار هنرمندان 9 کشور فرانسه سوئد، روسیه، دانمارک، آفریقای جنوبی، سورینام، چین، هلند و ایران با حضور این هنرمندان در گالری «آس» تهران به نمایش درآمد.
کد خبر : 88093

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، 73 اثر از 17 هنرمند بین‌المللی 9 کشور فرانسه، سوئد، روسیه، دانمارک، آفریقای جنوبی، سورینام، چین، هلند و ایران شامل نقاشی، عکس، حجم و ویدیو آرت در گالری آس در تهران به نمایش درآمده است.


این نمایشگاه از عصر روز جمعه ۳۱ اردیبهشت ماه که با حضور خانم «ماهبا سوزانا ترستال» سفیر کشور هلند و هنرمندانی که آثارشان در نمایشگاه برپا شده است، در گالری «آس» تهران افتتاح ‌شد و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.



در این نمایشگاه، آثار برتران پیروت هنرمند نقاش از کشور فرانسه، جولی نایمان هنرمند عکاس از کشور دانمارک، متین فرانسن و هنرمند عکاس از کشور هلند، هوی زینگ یی هنرمند نقاش از کشورچین، ماکسیم سانتالوف هنرمند نقاش از روسیه، سیمون انگلان هنرمند عکاس از هلند، مریجین کاولارس هنرمند نقاش از هلند، میت کولبرگ از کشور دانمارک، له‌لوگونولو ماشابا هنرمند نقاش از آفریقای جنوبی، هنرمند عکاس لیندوکوله سوبکوا، میا چاپلین، میشل گیلبرت مسینا، مونگیز نکافایی، نئو ماتلوگا، اُلیویه کیک، از آفریقای جنوبی، روبین کابندا از کشور سورینام و سام سمیعی از ایران به نمایش درآمده است.


هر کدام از این هنرمندان در گالری‌ها، مراکز فرهنگی و هنری در شهرها و کشورهای مختلف جهان نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی دایر کرده و جوایزمعتبر و مدال‌ها و نشان‌های بین‌المللی را نیز از آن خود کرده‌اند.


در گالری «آس» تهران، همچنین دو ویدیو آرت به نام‌های «یک قطعه» (One piece) اثر روبین کابندا و «او دیگر» اثر میشل گیلبرت مسینا به نمایش درمی‌آیند.


علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه و بصورت رایگان از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۳ شب از آثار این هنرمندان بین‌المللی در گالری «آس» تهران واقع در خیابان شریعتی، بالا‌تر از قیطریه، جنب بانک پارسیان، پلاک ۱۸۳۱ بازدید کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته