تمدید زمان شرکت در «دوشنبه بازار اینترنتی»
به گزارش گروه اقتصادی آنا و به نقل از دبیرخانه دومین جشنواره ملی هفته خرید اینترنتی، آمارها از بازدیدهای انجامشده طی روزهای برگزاری این جشنواره از رشد بیش از 80 درصدی تعداد بازدیدها نسبت به روز نخست حکایت دارد.
بیش از 80 درصد بازدیدکنندگان از سایت ورودی جشنواره متوسط زمان حضور هر کاربر در سایت جشنواره را 4 دقیقه و 29 ثانیه نشان میدهد و 75 درصد بازدیدها به خرید از کسب و کارهای حاضر در جشنواره منتج شده است.
92 درصد بازدیدکنندگان از ایران، دو درصد از آمریکای شمالی و شش درصد از سایر کشورها بودهاند. به گفته محمد گرکانی نژاد رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیک، استفاده از نماد اعتماد به عنوان رکن اصلی کسب و کارهای اینترنتی حاضر در جشنواره مورد نظر بودهاست و کسب و کارهای اینترنتی بر اساس میزان کسب رضایت مشتریان خود رتبهبندی خواهند شد.
انتهای پیام/