دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نبی: دیدگاه منفی نسبت به تیم ملی بی معرفتی است/ ازبکستان را در جام ملت‌های آسیا ببینید

نبی: دیدگاه منفی نسبت به تیم ملی بی معرفتی است  ازبکستان را در جام ملت‌های آسیا ببینید
سرپرست تیم ملی فوتبال گفت: اگر قرار است تیم ملی را از دیدگاه منفی ببینیم واقعا بی معرفتی است.
کد خبر : 880691

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی محمد نبی در خصوص تساوی تیم ملی مقابل ازبکستان اظهار کرد: فوتبال استفاده از فرصت ها است، تیم ملی در این 10 بازی 8 برد و دو مساوی داشته است. در نیمه اول بازی خوب بود و آقای قلعه نویی توضیحات خود را دادند ولی این تجربه خوبی بود که با تمرکز بهتر 90 دقیقه را به پایان برسانیم.

وی افزود: ما با همین شرایط در کافا شرکت کردیم ولی تجربه این بازی متفاوت تر بود.

سرپرست تیم ملی در خصوص برنامه های این تیم تا مسابقات جام ملت های آسیا گفت: ما هفته اینده نشستی را با آقای قلعه نویی و تاج برگزار می کنیم و باید تمرینات را طوری تنظیم کنیم که برنامه ها به خوبی پیش برود.

نبی در خصوص اینکه ایا بازی با اندونزی قطعی شد یا خیر گفت: هنوز نه ولی در حال برنامه ریزی هستیم که این هفته کارهاش را انجام بدهیم.

وی در خصوص اینکه شایعه شده بازوبند کاپیتانی روز گذشته در بازی دست به دست شده و طارمی آن را قبول نمی کرده گفت: ما ایرانی ها زیاد اهل تعارف هستیم( با خنده).

سرپرست تیم ملی در خصوص شرایط این تیم بعد از تساوی روز گذشته گفت:این بازیکنان جوانان خودمان هستند و باید وقتی در میسر حرفه ای قرار می گیرند همدل هستند چون با هم زندگی می کنند. آنها مسیر خوبی را ادامه می دهند و در بازی های بعدی جبران خواهند کرد.

نبی در خصوص اینکه خیلی ها منتظر بودند تیم ملی نتیجه نگیرد تا حمله کنند گفت: این کار بی انصافی و مته لای خشخاش گذاشتن است.ما 10 بازی کرده ایم که 8 بازی را با برد پشت سر گذاشتیم. همین تیم ازبکستان را در جام ملت های آسیا خواهید دید.از این دید و دیدگاه منفی دنبال کردن تیم ملی بی معرفتی است.

وی در خصوص شکست تیم ملی نوجوانان مقابل مراکش گفت: این تیم بالغ بر 200 روز در اردو بود و فدراسیون همه تلاشش را برای این تیم انجام داد. عبدی و همکارانش زحمت کشیدند و این بچه ها آینده تیم ملی هستند. طبیعی است بعد از هر دوره ای از مسابقات باید گزارشی را از سرمربی داشته باشیم ولی اینکه در همین رده ادامه بدهد یا در رده های بالاتر کار کند نظر آقای تاج خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب