دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تعلیم و تربیت ۴۰ درصد از جوانان چهارمحال و بختیاری توسط دانشگاه آزاد

تعلیم و تربیت ۴۰ درصد از  جوانان چهارمحال و بختیاری توسط دانشگاه آزاد
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: حدود ۴۰ درصد از آموزش عالی و تعلیم و تربیت جوانان جویای علم این استان را دانشگاه آزاد بر عهده دارد.
کد خبر : 880652

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در مراسم گرامیداشت روز پرستار که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار شد، اظهار کرد: این دانشگاه یکی از بزرگ‌ترین مراکز دانشگاهی در استان است که حدود ۴۰ درصد از آموزش عالی و تعلیم و تربیت جوانان جویای علم استان را بر عهده دارد.

وی افزود: هزینه‌های دانشگاه آزاد در سنوات گذشته به‌صورت شهریه محور بوده؛ اما در سال‌های اخیر با هدف کمک به معیشت خانواده‌ها و فعالیت چشمگیر شرکت‌های دانش‌بنیان، مجموعه آزمایشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی، ۲۰ درصد از هزینه‌های دانشگاه به‌صورت درآمد‌های غیرشهریه‌ای است.

حجت‌الاسلام رضا قاسمی‌نژاد، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری نیز گفت: این دانشگاه موفق شد در سطح کشور رتبه نخست مسابقات قرآن و عترت(ع) را به خود اختصاص دهد.

به گزارش آنا: در این مراسم از ۱۰ مدرس قرآن کریم، چهار کارشناس قرآن و عترت (ع)، ۱۰ برگزیده بیست و هفتمین دوره جشنواره هنر، ادبیات و پژوهش دینی قرآن و عترت در بخش استادان، کارکنان، دانشجویان و از ۲۱ استاد، مربی و دانشجوی پرستار و ۱۱ کارمند بازنشسته دانشگاه تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته