دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مربی هوادار: تمام بازی‌های خانگی ما بدون تماشاگر است/ دیدار با ملوان جنبه ۶ امتیازی دارد

مربی هوادار: تمام بازی‌های خانگی ما بدون تماشاگر است  دیدار با ملوان جنبه ۶ امتیازی دارد
مربی تیم هوادار گفت: اجازه حضور تماشاگران در بازی‌های خانگی تیم هوادار از سوی شورای تأمین استان تهران داده نشده است.
کد خبر : 880547

غلامرضا دلگرم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در مورد شرایط تیم هوادار برای بازی با ملوان بندرانزلی در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار کرد: ملوان یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر است و با نتایج قابل قبول خود توانسته دل هواداران خود را بیش از پیش شاد کند. تیم ما هم نشان داده برای رسیدن به هدف خود که کسب رتبه تک‌رقمی در پایان فصل است با انگیزه زیادی بازی می‌کند.

وی ادامه داد: این دیدار جنبه ۶ امتیازی دارد، چون شکست ملوان که در رده چهارم است ما را به کسب رتبه تک‌رقمی نزدیک می‌کند. از آن طرف هم ملوان می‌خواهد برنده باشد تا در بالای جدول باقی بماند. این بازی به خصوص برای ما مهم است، چون می‌خواهیم تمام امتیازات خانگی آن را بگیریم و وضعیت‌مان را در جدول بهبود بخشیم.  

مربی تیم هوادار خاطرنشان کرد: ما در این فصل بازی‌های خانگی خود را در ورزشگاه دستگردی برگزار می‌کنیم و چون در منطقه مسکونی این بازی برگزار می‌شود، اجازه حضور تماشاگران از سوی شورای تأمین استان تهران داده نشده و ما تمامی بازی‌های خانگی را در غیاب تماشاگران برگزار می‌کنیم. مقابل ملوان هم شرایط به همین منوال است مگر تغییری صورت گیرد و در این بازی حضور فریبرز گرامی در هاله‌ای از ابهام است که کادر پزشکی تیم وضعیت او را مشخص می‌کند. مصدوم و محرومی غیر از گرامی نداریم و می‌توانیم با حداکثر توان میزبان ملوان باشیم.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته