دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رضاییان: نیمه دوم گل بدی خوردیم/مطمئنا بازیکن حریف کاری کرده که من عصبانی شدم

رضاییان: نیمه دوم گل بدی خوردیم مطمئنا بازیکن حریف کاری کرده که من عصبانی شدم
بازیکن تیم ملی فوتبال گفت: در نیمه اول کاملا بازی را در اختیار داشتیم ولی افسوس که در نیمه دوم بر خلاف نیمه اول گل بدی خوردیم.
کد خبر : 880462

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، رامین رضاییان در نشست خبری بعد از بازی با ازبکستان اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود و جا دارد به هر دو تیم  تبریک بگویم. در نیمه اول کاملا بازی را در اختیار داشتیم ولی افسوس که در نیمه دوم بر خلاف نیمه اول گل بدی خوردیم.

وی افزود: وقتی یک استادیوم هوادار از تیم حمایت می کدند مسلما کار سخت می شود.شرایط مثل این بود که 100 هزار نفر به ورزشگاه بیاد  این حمایت در بازی تاثیر گذار است. متاسفانه در نیمه دوم ریتم بازی از دست ما در رفت و حریف از بد بودن ما استفاده کرد و بازی مساوی شد. با این شرایط نتیجه عادلانه بود.

رضاییان در خصوص اینکه علت اینکه بازیکنان تیم ملی امروز عصبانی بودند گفت: ما فوتبالیست های ایرانی وقتی بازی می کنیم با همه وجودمان به زمین می‌رویم. برخی مواقع شاید به خاطر ضربات ممکن است عصبانی شویم. مطمئنا بازیکن حریف کاری کرده که من عصبانی شدم. در کل در فوتبال این اتفاقات می‌افتد. امروز بازی مساوی شد و اتفاقات آن هم جزئی از فوتبال محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته