دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 آبان 1402 - 11:26

فعالیت مدارس سمای ابهر با بیش از ۳ هزار دانش‌آموز

فعالیت مدارس سمای ابهر با بیش از ۳ هزار دانش‌آموز
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر گفت: توانسته‌ایم تعداد مدارس سما را به ۱۳ مدرسه با بیش از ۳ هزار دانش‌آموز برسانیم.
کد خبر : 880109

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیاوش طاهری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل سمای ابهر اظهار کرد: با وحدت و همدلی همه همکاران و فضا‌های بسیار مناسبی که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر فراهم شده است، توانستیم تعداد مدارس سما را به ۱۳ مدرسه با بیش از ۳ هزار نفر دانش‌آموز برسانیم.

ماندگاری واقعه عاشورا از برکت وجود حضرت زینب(س) است

معاون فرهنگی سازمان سما نیز عنوان کرد: اسلام در طول تاریخ حوادث اصیل و تأثیرگذار کم نداشته که حادثه کربلا یکی از مهم‌ترین این حوادث بود و دوام و بقای این حادثه بزرگ به برکت وجود حضرت زینب سلام الله علیها است.

حجت‌الاسلام سیدوحید معتمدی افزود: حضرت زینب در واقعه عاشورا و بعد از آن در حالی که زاهد و شب‌زنده‌دار بود با خطبه‌های آتشین خود در آن فضای تبلیغاتی دشمن نشان داد که زن تربیت یافته در تراز اسلام است.

وی بیان کرد: امروز دانشگاه آزاد اسلامی با زیرمجموعه سما از پیش‌دبستانی تا بالاترین مراتب علمی را برای تعلیم و تربیت فرزندان در بهترین و مناسب‌ترین فضا‌های ممکن فراهم کرده و این سیر پیوستگی تعلیم و تربیت از مزیت‌های رقابتی است.

معاون فرهنگی سما نگاه فرهنگی و تربیتی در کنار آموزش‌های تخصصی را لازم دانست و ادامه داد: هرچه صرف تربیت درست زیست‌فرهنگی، اجتماعی و اعتقادی کودکان انجام دهیم قطعاً نتایج آن را در همه جای کشور خواهیم دید.

عباس قنبری معاون سمای دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان نیز گفت: امروز مدارس سما ابهر با تلاش‌های صورت گرفته و با توجه به مشکلات موجود از جایگاه مناسبی در استان برخوردار هستند.

به گزارش آنا، در این مراسم از تلاش ۱۰ ساله سیاوش طاهری به‌عنوان معاون سابق سما قدردانی و سیدجعفر فتحی به‌عنوان مدیرکل سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته