دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برگزاری مجازی کنفرانس ملی توسعه پایدار در مدیریت، صنایع و حسابداری

برگزاری مجازی کنفرانس ملی توسعه پایدار در مدیریت، صنایع و حسابداری
کنفرانس ملی توسعه پایدار در مدیریت، صنایع و حسابداری،در یک آذرماه ۱۴۰۲ به صورت مجازی از سوی موسسه آموزش عالی نقش جهان برگزار می‌شود.
کد خبر : 880057

به گزارش خبرنگار گروه پژوهش خبرگزاری علم و فناوری آنا، کنفرانس ملی توسعه پایدار در مدیریت، صنایع و حسابداری، در روز نخست آذرماه ۱۴۰۲ به صورت مجازی برگزار می‌شود.این همایش با مجوز پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) از سوی موسسه آموزش عالی نقش جهان (استان اصفهان، شهر بهارستان) برپا خواهد شد. تمامی مقالات پذیرش‌شده در کنفرانس ملی در سیویلیکا نمایه می‌شوند.

توسعهٔ پایدار مفهومی در مقابلِ پدیده توسعه اقتصادیِ یک‌جانبه  (از پیامدهای انقلاب صنعتی) است. عموماً در توسعه اقتصادیِ یک‌جانبه،‌محیط زیست و اجتماع قربانی پیشرفت اقتصادی می‌شود. توسعه پایدار فرآیندی است که در تکاپوی رسیدن به رشدی متوازن، بدون آسیب رساندن به طبیعت و نظام‌های اجتماعی است.

کنفرانس ملی توسعه پایدار در مدیریت، صنایع و حسابداری بشکل مجازی

این گونه همایش‌ها در جست‌وجوی راه‌حل‌هایی برای اصلاح الگو‌های ناکارآمد و آسیب‌رسان به ساختارهای، اجتماعی و اقتصادی در توسعه پایدار هستند.

در این کنفرانس هدف گسترش دانش در خصوص مدیریت، صنایع و حسابداری، در نسبت با توسعه پایدار از طریق ایجاد محیطی جهت تبادل نظر علمی و تخصصی، ارائه آخرین یافته‌های تحقیقاتی و همچنین تشویق محققین است.

 کلیه پژوهشگران، متخصصین و علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاعات بیش‌تر و شرکت در این کنگره به این نشانی: https://www.miaconf2023.ir/fa/ مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب