دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 آبان 1402 - 16:25

عبودتیان: دولت برای مردمی‌سازی امور با قوت پای کار آمد‌

عبودتیان: دولت برای مردمی‌سازی امور با قوت پای کار آمد‌
دستیار رئیس جمهور در امور مردمی‌سازی دولت گفت: مردمی‌سازی یک‌ ضرورت غیرقابل انکار است که دولت سیزدهم نیز برای تحقق این مهم با قوت پای کار آمده است.
کد خبر : 880001

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید احمد عبودتیان، دستیار رئیس جمهور در امور مردمی‌سازی دولت گفت: مردمی‌سازی یک ضرورت غیرقابل انکار است که دولت سیزدهم نیز برای تحقق این مهم با قوت پای کار آمده است.

وی افزود: فهم، خواست و مطالبه مردم برای زمامداران جمهوری اسلامی مهم است و ایمان داریم که نظام اداره کشور باید گره خورده با خواست و اراده مردم باشد و مردم در همه امور پای باشند.

عبودتیان با برای اینکه مشارکت مردم در امور تصمیم گیری و تصمیم سازی، اجرا و نظارت مطالبه مهم رهبر انقلاب و اراده جدی دولت است که مردم باید در همه این مولفه‌های نقش آفرین باشند، اظهار کرد: مشکلات سیستان وبلوچستان باید احصا، طبقه بندی و مشخص شود و برای حل و رفع آن‌ها نیز باید از ظرفیت مردم بهره برد و حلقه‌های میانی خودجوش جهادی پای کار بیایند و دولت نیز حمایت‌های لازم را آن‌ها انجام دهد.

دستیار رئیس جمهور در امور مردمی‌سازی دولت همچنین تأکید کرد: باید همه مدیران در تمامی سطوح به مدیریت مردم پایه مومن و آگاه و متعهد باشند و با آسان سازی و فراگیر سازی امور، زمینه حضور و ورود جدی نهاد‌های مردمی را فراهم کنند تا شاهد موفقیت‌های چشمگیر تری باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته