دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 خرداد 1395 - 12:11
در دویست و شصت و یکمین جلسه علنی شورای شهر؛

شهردار منطقه 12 خبر داد: کاهش جمعیت در این منطقه/ تهیه سند توسعه محلات با کمک اعضای شورایاری

شهردار منطقه 12 از کاهش جمعیت در این منطقه خبر داد و گفت: منطقه 12 یکی از پرآسیب‌ترین مناطق تهران محسوب می‌شود.
کد خبر : 87984

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، عابد ملکی، شهردار منطقه 12 تهران در دویست و شصت و یکمین جلسه علنی شورای شهر تهران با بیان اینکه تمامی دستگاه‌های متولی در آسیب‌های اجتماعی باید به منطقه 12 ورود پیدا و نسبت به حل آسیب‌ها و مشکلات اقدام کنند، اظهار کرد: این منطقه با توجه به اینکه اصناف مختلف، دستگاه‌های اداری، گردشگری و تفریحی بسیاری وجود دارد، از فرصت‌ها و پتانسیل‌های زیادی برخوردار است. از سوی دیگر با آسیب‌های اجتماعی، طبقات بازار و سکونتگاه‌هایی نیز مواجه است.


ملکی ادامه داد: منطقه 12 با کاهش جمعیت روبه‌رو شده است، چرا که یکی از مناطق پرآسیب‌ تهران محسوب می‌شود.


به گفته شهردار منطقه 12، از املاک مسکونی این منطقه به عنوان تولیدی‌ها و انبار استفاده می‌شود و هم‌اکنون معضل شدید نوسازی بافت‌های فرسوده را در این منطقه شاهد هستیم.


ملکی ادامه داد: با توجه به این معضلات به سمت ارتقای کیفیت زندگی مردم در این منطقه حرکت کرده‌ایم و شهردار تهران نیز بعضی از موضوعات را شخصا رسیدگی می‌کند.


وی درباره نما و منظر شهری در این منطقه توضیح داد: در این خصوص اقدامات خوبی صورت گرفته است و این اقدامات ادامه‌دار خواهد بود.


شهردار منطقه 12 با بیان اینکه شبکه اتوبوسرانی در این منطقه توسعه یافته است، عنوان کرد: البته با معضلات تاکسی‌های غیرقانونی نیز مواجه هستیم، اما تکمیل خطوط 6 و 7 مترو نیز در توسعه حمل‌ونقل عمومی در این منطقه تاثیرگذار خواهد بود و قطعا معضلات ترافیکی کاهش پیدا می‌کند.


ملکی اضافه کرد: سند جامع منطقه 12 در یکسال گذشته و همین‌طور سند توسعه محلات با کمک اعضای شورایاری‌ها تهیه شده است و امیدواریم در سال 95 بتوانیم این اسناد را اجرایی کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته