دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 خرداد 1395 - 12:28
سخنگوی سازمان امداد و نجات در گفت‌وگو با آنا خبر داد

یک کشته در برخورد دو دستگاه تریلر در محور قدیم قم ـ تهران

سخنگوی سازمان امداد و نجات از برخورد دو دستگاه تریلر در محور قدیم قم ـ تهران خبر داد و گفت: این حادثه منجر به حادثه دیدن دو مسافر شد که متأسفانه یکی آنان جان خود را از دست داد.
کد خبر : 87981

سید مصطفی مرتضوی، سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا در مورد حوادث 24 ساعت گذشته اظهار کرد: سیل و آب‌گرفتگی در این مدت موجب گرفتار شدن بیش از 100 خودرو در سمنان شده است. همچنین 400 نفر در کیلومتر 70 محور میامی ـ سبزوار دچار آسیب شده و نیروهای امدادی اقدامات لازم را در کمک به حادثه‌دیدگان انجام دادند.


وی افزود: واژگونی سواری سوناتا در محور طالقان ـ قزوین ساعت 7 صبح امروز سبب مصدوم شدن یک مسافر شد و همچنین برخورد خاور با تریلر ساعت 2:35 بامداد امروز در کیلومتر 80 آزادراه زنجان ـ‌ قزوین دو مصدوم بر جای گذاشت.


سخنگوی سازمان امداد و نجات از برخورد دو دستگاه تریلر در ساعت 2:27 امروز در محور قدیم قم ـ تهران خبر داد و گفت:این حادثه منجر به حادثه دیدن دو مسافر شد که متأسفانه یکی از حادثه‌دیدگان جان خود را از دست داد.


مرتضوی ادامه داد:‌ برخورد یک دستگاه نیسان با پژو در محور شاهین‌شهر ـ‌ مورچه‌خورت ساعت 6:40 صبح امروز برای 4 مسافر حادثه آفرید که نیروهای امدادی موفق به نجات جان همه حادثه‌دیدگان شدند همچنین واژگونی موتورسیکلت در کیلومتر یک فهرج ـ بم ساعت یک امروز سبب مصدوم شدن دو راکب موتورسوار شد.


وی از انحراف یک خودروی افرود از جاده کوهستانی تویسرکان اطراف قله شاه‌نشین همدان خبر داد و گفت:‌ این حادثه که ساعت 22:40 شب گذشته به وقوع پیوسته سبب مصدوم شدن 6 مسافر شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته