دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

استاندار‌دهای درمانی غرب تهران با بیمارستان امام خمینی (ره) شهریار تقویت شد

استاندار‌دهای درمانی غرب تهران با بیمارستان امام خمینی (ره) شهریار تقویت شد
نماینده مردم شهریار در مجلس با تأکید بر اینکه بیمارستان امام خمینی (ره) شهریار یکی از مطالبات اساسی مردم غرب استان تهران بود، گفت: این پروژه در به‌روز شدن استاندار‌دهای بهداشتی درمانی غرب استان تهران مؤثر است.
کد خبر : 879789

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین حق وردی نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بیمارستان امام خمینی (ره) شهریار یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های بیمارستانی استان تهران و کشور است که متأسفانه احداث، تکمیل و تجهیز آن طولانی شده و ۳۴ سال است که کلنگ اولیه آن به زمین زده‌شده، اما روند ساخت، تجهیز و تکمیل آن طولانی شد که با اهتمام شخص آیت‌الله رئیسی فردا افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس با تأکید بر اینکه بیمارستان امام خمینی (ره) شهریار یکی از مطالبات اساسی مردم غرب استان تهران بود، گفت: امروز مردم شهریار شاهد تحقق یکی از مطالبات اساسی خود در دولت مردمی هستند البته این پروژه در به‌روز شدن استاندار‌دهای بهداشتی درمانی غرب استان تهران مؤثر است، اما کافی نیست.

وی افزود: شهرستان شهریار یک‌میلیون جمعیت دارد و به‌واسطه مرکزیت قرار گرفتن این شهرستان، بیماران شهر‌های اطراف همچون رباط‌کریم، قدس، ملارد و بهارستان نیز به این شهرستان مراجعه می‌کنند که باید گفت سرانه بهداشتی ما پاسخگوی جمعیت ما نیست.

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس با تأکید بر اینکه بیمارستان امام خمینی (ره) شهریار یکی از مجهزترین بیمارستان‌های کشور است، گفت: با افتتاح و خدمات درمانی این بیمارستان نیاز به اعزام هیچ بیماری برای دریافت خدمات بهداشتی و درمانی مطلوب به سایر شهر‌ها نیست چراکه این بیمارستان همه خدمات را در اختیار بیماران قرار می‌دهد.

حق وردی با تأکید بر اینکه در دولت مردمی، توسعه زیرساخت‌ها بهداشتی و درمانی ازجمله زیرساخت‌های بیمارستانی سرعت بیشتری یافته است، گفت: از آغاز به کار دولت سیزدهم، حدود ۷۰۰ تخت به مجموع تخت‌های بیمارستانی غرب استان تهران اضافه‌شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته