دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با ابلاغ دستورالعملی از سوی معاون توسعه و مدیریت صورت گرفت؛

پرداخت هدیه بـه کادر پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی

پرداخت هدیه بـه کادر پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی
معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل پرداخت هدیه به کادر پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را ابلاغ کرد.
کد خبر : 879661

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، داریوش جاوید، معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل «پرداخت هدیه به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار ۱۴۰۲» را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان‌ها ابلاغ کرد.

در این دستورالعمل آمده است: ضمن تبریک فرخنده میلاد باسعادت حضرت زینب (س) و به‌منظور تجلیل و قدردانی از مقام شامخ پرستار مقرر شد واحد‌ها و مراکز آموزشی دانشگاه به مناسبت روز پرستار هدیه‌ای به مبلغ ۱۰ میلیون ریال (معادل یک‌میلیون تومان) به کارکنان (رسمی، قراردادی، خرید خدمت، کار معین، شرکتی و ساعتی) دارای مجوز استخدامی شاغل در رسته بهداشتی و درمانی (کادر پرستاری) صرفاً در عناوین پستی (مترون، سوپروایزر، سرپرستار، پرستار، بهیار، کمک بهیار، کاردان و کارشناس اتاق عمل، کاردان و کارشناس هوش‌بری یا بیهوشی، تکنسین CSR و ماما)، مربیان پرستاری و مامایی غیر هیئت‌علمی تمام‌وقت (رسمی، قراردادی، خرید خدمت، کار معین و ساعتی) و اعضای هیئت‌علمی گروه آموزشی پرستاری و مامایی اعم از (رسمی، قراردادی و پیمانی) پرداخت کنند.

براساس این دستورالعمل؛ کارکنان و اعضای هیئت‌علمی که تحت هر عنوان در سال جاری رابطه استخدامی آنان با دانشگاه قطع شده است و اشتغال به کار ندارند، مشمول دریافت هدیه فوق نمی‌شوند. کارکنان و اعضای هیئت‌علمی که از واحدی به واحد دیگر منتقل شده یا مأمور هستند (در صورت اشتغال در مشاغل مذکور)، فقط از واحدی که حقوق دریافت می‌کنند، هدیه فوق را دریافت خواهند کرد.

همچنین کارکنان و اعضای هیئت‌علمی که در زمان صدور این بخشنامه از مرخصی بدون حقوق استفاده می‌کنند و مدرسان حق‌التدریس مشمول دریافت هدیه فوق نمی‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته